טים קוק: "אין שום כוונה למזג את iOS עם macOS"

לדברי מנכ"ל אפל, "אנחנו לא מאמינים בוויתור של אחת לטובת השנייה - שתיהן נפלאות, והסיבה לכך היא שדחפנו אותן לעשות היטב את מה שהן עושות, ואם נתחיל למזג את השתיים - אנחנו נצטרך לעשות ויתורים ופשרות"

טים קוק, מנכ"ל אפל.

אין לאפל (Apple) כוונה למזג – לפחות לא בתקופה הקרובה – את מערכות ההפעלה המובילות שלה. מנכ"ל החברה, טים קוק, הודיע באופן מפורש שההערכות שהחברה בודקת אפשרות למזג את iOS עם macOS, למערכת הפעלה אחת, הן מוגזמות ולא מדויקות. iOS תמשיך להיות מערכת הפעלה שמיועדת עבור מכשירי הטלפון והטאבלטים של החברה, ו-macOS תמשיך להתניע את המחשבים הניידים והשולחניים של אפל.

קוק אמר את הדברים בראיון שנתן לעיתון האוסטרלי ה-Sydney Morning Herald. "אנחנו לא מאמינים בוויתור של אחת לטובת השנייה. שתיהן נפלאות. אחת הסיבות לכך ששתיהן נפלאות היא שדחפנו אותן לעשות היטב את מה שהן עושות. ואם נתחיל למזג את השתיים, אנחנו נצטרך לעשות ויתורים ופשרות", אמר.

עוד הוסיף כי הוא לא מאמין שהמשתמשים של אפל רוצים סוג כזה של איחוד. "המצב הנוכחי של המערכות מאפשר להם לשנות את העולם ולהביא את התשוקה שלהם או להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלהם. למה לוותר"? הוא שאל.

ההערכות לגבי מיזוג אפשרי החל לצוץ לאחר שנודע שאפל עובד על פרויקט בשם "מרציפן" שמטרתו למזג את בסיס הקוד של האפליקציות והיישומים הנכתבים עבור iOS ו-macOS. עם זאת, לפי אפל, הכוונה היא שמפתחי האפליקציות יוכלו לפתח את הממשק שלהם כך שהוא יידע להשתמש באופן אוטומטי במסך מגע, עכבר ואו משטל שליטה, ללא צורך בקידוד מיוחד. המטרה, לפי החברה, היא להקל על הפיתוח של יישום לסביבות העבודה השונות שמציעה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים