איילון ביטוח הטמיעה את פתרונות האבטחה של פאלו אלטו

לדברי אלדד עומר, מנהל התשתיות של איילון ביטוח, "חיפשנו פתרון ליבה ארוך-טווח, אשר מספק ראיה הוליסטית של מרחב האבטחה שלנו - הפרויקט עמד בלוחות הזמנים שנקבעו"

אלדד עומר, מנהל מחלקת תשתיות מחשוב באיילון חברה לביטוח. צילום: ניב קנטור

טראסטנט (Trustnet) הטמיעה את פתרונות אבטחת המידע של פאלו אלטו (Palo Alto Networks) באיילון ביטוח. הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עמד על יותר ממיליון שקלים. זברה טכנולוגיות היא המפיצה של פאלו אלטו בישראל.

איילון חברה לביטוח הינה אחת משש קבוצות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל, במונחי היקף מכירות. החברה מעסיקה כ-900 עובדים ופועלת באמצעות חמישה מחוזות אזוריים, ולה מערך של כ-2,600 סוכנים וסוכנויות ברחבי הארץ.

במסגרת הפרויקט, שחולק לשני שלבים, הוטמע הפתרון המלא של פאלו אלטו נטוורקס לאבטחת ארגונים. בשלב הראשון הוחלפו כל הפיירוולים בארגון והוטמע פתרון Threat Intelligence ופתרון ניהול אבטחת מידע מרכזי. בשלב השני הופץ והוטמע פתרון לאבטחת 1,200 תחנות הקצה של איילון ביטוח.

אלדד עומר, מנהל התשתיות של איילון ביטוח, ציין כי "בחנו במשך כמה חודשים מספר פתרונות אבטחה ובסופו של דבר בחרנו באלה של פאלו אלטו נטוורקס בשל היתרונות הבולטים שהם מעניקים. חיפשנו פתרון ליבה ארוך-טווח, אשר מספק ראיה הוליסטית של מרחב האבטחה שלנו. הפרויקט עמד בלוחות הזמנים שנקבעו".

משה זריהן, CTO בטראסטנט, אשר עשתה את האינטגרציה בפרויקט, הוסיף כי "הפרויקט בחברת הביטוח איילון עמד בלוחות הזמנים ומעניק אבטחה מלאה לאלפי סוכני הביטוח ולעובדי החברה. שיתוף הפעולה עם אנשי ה-IT של איילון היה הגורם המכריע בהצלחתו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים