קוואלקום חשפה ערכת פיתוח למציאות מדומה

הפלטפורמה מיועדת לפיתוח פתרונות תוכנה שמיועדים לשיבוץ במכשירים ניידים, וכן כבסיס לפיתוח ערכות אישיות לבישות על הראש ונטולות כבלים ● היא מבוססת על מעבד הדגל הנוכחי של החברה, Snapdragon 845

שנה מוצלחת והתמודדות מול אתגרים

קוואלקום (Qualcomm) חשפה פלטפורמת פיתוח חדשה עבור תכני מציאות מדומה. הפלטפורמה מיועדת לפיתוח פתרונות תוכנה שמיועדים לשיבוץ במכשירים ניידים, וכן כבסיס לפיתוח ערכות אישיות לבישות על הראש ונטולות כבלים, שמכילות את משאבי העיבוד בתוכן. הפלטפורמה מורכבת מערכת ראש עצמאית וכן מערכת פיתוח תוכנה, כשבבסיס החומרה נמצא מעבד הדגל הנוכחי של החברה, Snapdragon 845.

"במציאות מדומה, התוכן חשוב כדי לספק חוויה אופפת. בנינו את ערכת הפיתוח למציאות מדומה החדשה שלנו כשהיא מבוססת על Snapdragon 845 כשאנחנו חושבים בעיקר על מפתחי אפליקציות. התכנון הוא להקל על כמה מהבעיות שבדרך למיטוב תכני מציאות מדומה לפריסה במובייל, כמו גם תמיכה בגישה קלה יותר לחידושים ולהתקדמויות טכנולוגיות של הפלטפורמה", אמר היירן ביהינד, מנהל המוצר בקוואלקום.

לפי החברה, היא כבר שיבצה בערכה טכנולוגיות שנחשבות חיוניות ביותר עבור משתמש הקצה של תכני מציאות מדומה, כולל מדידת חדר בשש רמות חופש (6DoF) עם מיפוי בו זמנית בהתאם למיקום. המטרה בכך היא למנוע את הצורך בהגדרות חיצוניות בחדר, לדוגמה באמצעות משואות, גם כשלא משתמשים בכבלים כדי לחבר את הערכה למשאב חיצוני.

מערכת נוספת ששולבה בערכת הפיתוח תומכת בהגדרת גבולות גזרה מובנית, כך שהמשתמש יקבל אותות מדויקים כשהוא יתקרב במציאות לקצה שדה הפעילות המוגדר.

קוואלקום הוסיפה כי הפלטפורמה, כולל ערכת הראש הלבישה, תהיה זמינה במהלך הרבעון השני של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים