Play Instant של גוגל – בקרוב חיים נוחים למפתחי משחקים ושחקנים

התכונה חדשה של הענקית, בגרסת בטה בינתיים, עתידה לעודד משתמשים להתנסות בכמה שיותר אפליקציות משחקים ולבסוף לרכוש רק את מה שמעניין אותם ● היא גם תעניק יתרון למפתחים, שיכולים להציג את המשחק שלהם למשתמשים לפני שהם "מתחייבים" להורדת האפליקציה

עוד אפליקציה נגועה, שהוסרה. Google Play

בשנה שעברה השיקה גוגל (Google) את שירות Instant Apps, שאפשר למפתחים להציע למשתמשים חוויית התנסות באפליקציה שהם מפתחים, ללא הצורך להתקין אותה בסמארטפון. במילים אחרות – כל מה שצריך לעשות הוא להקיש על קישור בתוצאות החיפוש, והאפליקציה נטענת לסמארטפון, וכשסוגרים את האפליקציה – היא נעלמת מהמכשיר.

כעת הרחיבה גוגל את השירות הזה גם למשחקים, תחת השם Play Instant – לחיצה על מקש Try Now בחנות Play מאפשרת להפעיל את המשחק בצורה טבעית במכשיר, בלי הצורך להוריד ולהתקין אותו.

גוגל הציגה את השירות החדש בוועידת מפתחי המשחקים המתקיימת השבוע, וכרגע, השירות אפשרי רק בחלק לא גדול מהמשחקים. בעוד שתכונת Instant Apps זמינה לכל המפתחים, גרסת ה-Play Instant מצויה כרגע במצב בטה, וזמינה רק לקבוצה סגורה של מפתחים. ענקית הטכנולוגיה מציעה דף רישום למפתחים שמעוניינים לנסות אותה, והודיעה כי במהלך השנה היא תפתח את האפשרות בצורה רחבה יותר.

באופן כללי, התכונה נועדה לעודד משתמשים להתנסות בכמה שיותר אפליקציות – ולבסוף לרכוש רק את אלה שהם מעוניינים בהן, ומעניקה יתרון למפתחים, שיכולים להציג את האפליקציה שלהם למשתמשים לפני שהם "מתחייבים" להורדת האפליקציה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים