אבנט השיקה את הענן שלה – מבוסס טכנולוגיות אווייה

שירותי התקשורת בענן מיועדים לעסקים קטנים ובינוניים ● "למרות שעסקים בינוניים מהווים את עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית, הם אינם נלקחים בחשבון על ידי יצרני הטכנולוגיות", אמר רפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה ישראל

רפי שקולניק, מנכ''ל אווייה ישראל. צילום: קובי קנטור ז"ל

אבנט השיקה את הענן שלה בישראל, המבוסס על טכנולוגיות אוויה (Avaya).

עם הענן כחול לבן, אבנט תאפשר לעסקים קטנים ובינוניים, עד 3,000 שלוחות ללקוח ארגוני – להשתמש בפתרונות תקשורת אחודה (UC) ומרכזי תקשורת (CC) בענן, תוך דגש על אבטחת מידע. הענן מציע למשווקים כלים לרכישה של שירותי ענן עבור לקוחותיהם וכן כלים לניהול של השירותים שנרכשו.

אבנט היא המפיצה בישראל של אוויה. הענן מתבסס על טכנולוגיית Avaya IP Office Powered. הפלטפורמה מציעה תהליך אוטומטי לחלוטין של רכישת שירותים, הגדרות תצורה וניהול מקצה לקצה, באמצעות כמה לחיצות כפתור. כל זאת בזמן אמת ובלא מעורבות אנושית. במקרה הצורך עומד לרשות המשווקים מוקד תמיכה ושירות בשפה העברית לכל סוגיה טכנית שעמה הם מתמודדים.

בשל היות הענן פלטפורמה המבוססת תקשורת API מול עננים שונים, הוא מציע מגוון של חוות שרתים גלובליות וכן מקומיות, כמו גם עבודה מול ענני היצרניות הגדולות – הכל על פי ההעדפות של כל ארגון.

הענן של אבנט תקשורת פתוח למשווקים ולהעצמתם בשוק הישראלי. הפלטפורמה מאפשרת הקמת מותג פרטי ושיווק של כלל שירותי הענן תחת מותג המשווק. הפלטפורמה מהווה כר לפעילות המשווקים והעצמתם ומאפשרת להם רכישה, הפעלה והקצאה וניהול של פתרונות הענן לפי צרכי לקוחותיהם.

"לעסקים מעולם לא היה קל יותר להיכנס לעולם הענן העסקי וליהנות מיתרונותיו", אמר רפי שקולניק, מנהל פעילות אוויה בישראל, "עבורנו זהו ערוץ הפצה יעיל, שמקדם את עסקינו בארץ".

ארגונים בגודל בינוני, ציין שקולניק, "מהווים את עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית וחלק ניכר מהמגזר הפרטי. למרות התרומה הכלכלית האדירה שלהם, לעיתים קרובות הם לא נלקחים בחשבון על ידי יצרני הטכנולוגיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים