פרשת בזק: מעצרו של אלוביץ' הוארך עד יום שני

בהחלטת בית המשפט צוין כי יש בפרשה ככלל "חשד סביר ומבוסס לעבירות של שחיתות חמורה", וכי החשד נגד שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, מתחזק

שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק. צילום: יח"צ

התפתחויות נוספות בתיק 4000: בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ה') עד ליום שני את מעצרם של שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, ושל ניר חפץ, יועץ התקשורת לשעבר המקורב לראש הממשלה, בנימין נתניהו.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של אלוביץ' בשמונה ימים, אולם השופטת רונית פוזננסקי-כץ נענתה לבקשה חלקית והאריכה tu,u בחמישה ימים. בהחלטתה כתבה השופטת כי "מדובר בפרשה סבוכה, המקיימת חשד סביר מבוסס לעבירות של שחיתות חמורה". עוד היא ציינה שהחשד נגד אלוביץ' מתחזק. פרקליטו, עו"ד ז'ק חן, הסכים בשם מרשו להארכת המעצר וציין כי החוקרים אומרים לאלוביץ' ש-"כשייצא מהמשפט הזה, הוא יהיה שומר בסופרמרקט".

במרכז הפרשה עומד החשד שבהיותו גם שר התקשורת הורה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על מתן הטבות ענק לבזק בתמורה לסיקור אוהד בוואלה, שאף הוא נמצא בשליטת אלוביץ'. הבוקר פורסם כי מנכ"ל וואלה, אילן יהושע, הקליט שיחות שנערכו בינו לבין אלוביץ', שבהן הוא דורש ממנו לכאורה לסקר את נתניהו ואת רעייתו, שרה, באופן אוהד. מנכ"ל משרד התקשורת דאז, שלמה פילבר, חתם שלשום על הסכם עד מדינה, שבמסגרתו יודה שקיבל הוראות בעניין בזק ישירות מנתניהו. מעצרו הוארך אתמול ב-15 ימים.

כמו כן, הוארך מעצרה של איריס אלוביץ', רעייתו של שאול אלוביץ', בחמישה ימים. אתמול הוארכו בשישה ימים המעצרים של מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, וסמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה, עמיקם שורר.

אתמול הודיעה בזק לבורסה כי אלוביץ' מכר ביום ב' חלק ממניותיו בחברה, בסכום כולל של יותר מחמישה מיליון שקלים. הוא עשה זאת בעודו במעצר, על פי שער של 5.17 שקלים למנייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים