בואינג תיכנס כשותפה בקרן Cockpit – זרוע ההשקעות בהיי-טק של אל על

שיתוף הפעולה יסייע לקדם את המשימה המשותפת להצמיח טכנולוגיות משבשות אשר יקחו חלק בעיצוב העתיד של תחומי התיירות, התעופה וה-aerospace

אל על. צילום: יח"צ

Cockpit, זרוע ההשקעות בהיי-טק של אל על, תשתף פעולה בתחום התעופה, ה-aerospace והתיירות עם בואינג (Boeing) האמריקנית, חברת התעופה והחלל הגדולה בעולם.

במסגרת שיתוף הפעולה, בואינג ו-Cockpit יזהו, יתמכו ויטפחו טכנולוגיות פורצות דרך, ליישום אפשרי בתעשיות התעופה וה-aerospace. שיתוף הפעולה יסייע לקדם את המשימה המשותפת להצמיח טכנולוגיות משבשות (disruptive technologies) אשר יקחו חלק  בעיצוב העתיד של תחומי התיירות, התעופה, וה-aerospace, ובכלל זה במוצרים ובפעילות של בואינג.

"שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Cockpit מאשרר ומחזק את יחסינו הארוכים עם אל על", אמר קווין מק'אליסטר, נשיא ומנכ"ל בואינג. "Cockpit תהווה עבורנו גשר לאקו-סיסטם הגלובלי של סטארט-אפים בתחומים הנמצאים בהלימה לחזון האסטרטגי של החברה, ותחזק את גישתנו לסקטורים המתפתחים של תעשיית ה-aerospace".
Cockpit ובואינג

לדברי גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, "השילוב בין העושר של הידע התעשייתי ומומחיות ההשקעות של בואינג ו-Cockpit יחדיו, בצירוף טכנולוגיות חדשניות, יאפשר הזדמנויות חדשות לסטארט-אפים בתחומי התיירות, התעופה, וה-aerospace".

"זהו צעד גדול שאנו מבצעים ביחד בכדי להמשיך ולבנות את Cockpit כבית העולמי של קהילת החדשנות בתחומי ה-Air-Travel. באמצעות שיתוף הפעולה אנו מתעתדים להשקיע בתחומים חדשים בעתיד הקרוב".

עד כה השקיעה Cockpit בשמונה סטארט-אפים בתחומים מגוונים. חברות בפורטפוליו של Cockpit זוכות לגישה לתשתיות טכנולוגיות, הבנת שוק וערוצי שיווק וידע ומומחיות ייחודיים. כמו כן, מאפשרת Cockpit לסטארט-אפים לבצע תכניות פיילוט ומעמידה לרשותם אתרי בטא (beta sites), הנדרשים לסטארט-אפים לשם הצלחתם ושיווק מוצריהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים