סטארט-אפים ישראלים יתחרו על קבלת מימון במסגרת Booster Lab

תשעה סטארט-אפים צעירים בתחום התיירות ישתתפו בשלושה ימים של סדנאות ומנטורינג עם אפשרות לקבל מימון של עד 25 אלף יורו

המירוץ לפסגת הטכנולוגיה. צילום: BigStock

Booking.com, אחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם, ומובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, הודיעה כי תשעה סטרטאפים המפתחים פתרונות לתחום התיירות והנמצאים בשלבי התפתחות מוקדמים הוזמנו לקחת חלק בתוכנית Booster Lab השניה של Booking.com הנערכת בישראל. התכנית תתקיים במשרדי Mindspace בתל אביב, בתאריכים 6-8 במרץ, כאשר מתוך הסטארט-אפים המשתתפים נמנים שישה ישראלים.

במסגרת תכנית בת שלושה ימים, ישתתפו הסטארט-אפים בסדרה של סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג של אחד על אחד עם מומחי Booking.com. התוכנית תגיע לשיאה עם האפשרות שתינתן לסטארט-אפים להציג את תכניות הצמיחה שלהם בפני צוות שופטים ולזכות במימון שבין 10,000 ל-25 אלף יורו.

ישראל נבחרה להיות בין הראשונות לארח את תכנית Booster Lab. התכנית שתתקיים בתל אביב היא השניה בסדרה של תכניות סוף שבוע קצרות ואזוריות שמתוכננות להתקיים ברחבי העולם לאורך שנת 2018. התכניות נועדו להעניק לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים הפועלים בתחום התיירות, תובנות, כלים וכישורים הנדרשים לצמיחתם והגדלת השפעתם בתחום.

"אנו נרגשים לארח את הסטארטאפים פורצי הדרך הללו ב-Booster Lab של תל אביב בחודש הבא", אמר דיוויד ויסמנס, סמנכ"ל פיתוח מוצרים ב-Booking.com.

"תכניות אינטנסיביות אלה מאפשרות לנו להכיר מקרוב, לספק השראה ובסופו של דבר לממן חלק מהחדשנות הגדולה הבאה בתחום התיירות".

"תיירות וטכנולוגיה הולכות יד ביד, ובאמצעות אירועי Booster Lab אנו מעוניינים לזהות ולתמוך בדור הבא של חלוצי התחום כבר בשלב מוקדם של ההתפתחות שלהם. אנו מסייעים לקדם את המסע שלהם לבניית השפעה משמעותית בתעשיית התיירות הגלובלית אשר משתנה במהירות".

ששת הסטארט-אפים הישראלים שמשתתפים משקפים את מגמת היזמות הטכנולוגית הגדולה במדינה:

סטארט-אפ מוצר
bitemojo אפליקציה אשר מציעה חוויות קולינריות עצמאיות מחוץ למיינסטרים, שהן גמישות, אישיות וזמינות באמצעות הסמארטפון בלבד.
Knowers פלטפורמת תיירות המחברת אתכם באופן מיידי עם המקומיים המתאימים לכם ביותר לצורך קבלת מידע, טיפים ושירותים על פי דרישה.
FarmGuests פלטפורמה המאפשרת לתיירים באזורים כפריים ולבעלי עסקים מקומיים לאתר האחד את השני ולתקשר ביניהם.
accessibleGO פלטפורמת תיירות לאנשים עם מוגבלות, המציעה אפשרות לקחת חלק בקהילה בה ניתן להזמין בתי מלון נגישים ולראות סקירות רלוונטיות, כמו גם, הפלגות, תחבורה ואטרקציות נגישות ברחבי העולם.
paratek שירות שהופך טרקים ופעילויות חוץ לנגישים עבור בעלי מוגבלות פיזית, באמצעות התאמה של מסלולים ומכשירים תומכים לכל אדם על פי צרכיו.
Trailze פלטפורמה לאנשים שאינם הרפתקנים, ההופכת את ההתמצאות והניווט במרחב לקלות, בטוחות ומהנות.

 

הסטארט-אפים הנוספים שישתתפו בפעילות בישראל הם: Questo (רומניה), Citysinder (איטליה) ו-Lightheat (יוון).

אירועי ה-Booster Lab הם חלק מתוכנית המחויבות Booking Cares של Booking.com, יחד עם Booking Booster – תכנית האצה בת שלושה שבועות לסטארט-אפים בצמיחה (Scale-ups) בתחום התיירות בת הקיימא, וקרן המימון החדשה Booking Care Fund, תכנית מלגות עבור גורמים ללא מטרות רווח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים