סייסנס מגייסת 150 עובדים בישראל ובארצות הברית

החברה מחפשת עובדים בתחומי הפיתוח, המכירות והשיווק, שירכיבו צוותים חדשים, ומודיעה על גרסה חדשה של המוצר שלה

אמיר אורעד, מנכ"ל סייסנס. צילום: יח"צ

סייסנס (Sisense) הישראלית הודיעה על גיוסם בישראל ובארצות הברית של יותר מ-150 עובדים בתחומי הפיתוח, המכירות והשיווק, שירכיבו צוותים חדשים. הם יצטרפו ל-400 עובדי החברה.

חברת הבינה המלאכותית הישראלית מחזיקה משרדים ברמת גן ובניו-יורק. אמיר אורעד, מנכ"ל החברה, אמר כי "הביקוש לטכנולוגיה שלנו הולך וגדל ומצטרפים אלינו לקוחות חדשים, מה שמצריך מאתנו כוח אדם גדול יותר. בזכות הצוותים החדשים, שיצטרפו אלינו בחודשים הקרובים, נוכל להמשיך ולתת מענה לביקוש העולה, וכן להוסיף ולפתח את הדור הבא של מוצרינו".

בנוסף, הודיעה סייסנס על השקת גרסה חדשה של המוצר שלה – 7.0. בחברה אומרים שהגרסה המשודרגת נועדה לפשט את ניתוח הנתונים המורכבים בעזרת ממשק חזותי, אינטואיטיבי וכזה שמתאים לכל משתמש, בלי קשר ליכולתו המקצועית ולניסיונו הקודם בניתוח דטה. המטרה היא לספק למשתמשים המלצות חכמות המבוססות על לימודי מכונה, ולהנחות אותם היכן סיכויי ההצלחה הטובים ביותר שלהם. יתרה מכך, לפי החברה, הטכנולוגיה שלה מאפשרת מיפוי נתונים דינמי, שבאמצעותו יכולים אנליסטים לנתח ולהבין סוגי נתונים שונים, לכמת אותם ולהבין את הקשרים ביניהם.

"אין זה סוד שהדטה כיום נמצאת בכל במקום בחברות ובארגונים", ציין אורעד. "חברות בכל התעשיות כבר מזמן הבינו שאימוץ כלי ניתוח הוא בגדר החלטה אסטרטגית חשובה. ניתוח דטה, באמצעות כלים טכנולוגיים, מאפשרים לארגונים לקבל החלטות עסקיות טובות, שמייעלות אותם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים