פייסבוק ממשיכה לחתור לכיוון המשפחתי והאישי גם ב-Messenger

"צפו לראות אותנו משקיעים בפישוט וייעול מסיבי של ה-Messenger השנה", כתב סגן נשיא מוצרי ה-Messenger של פייסבוק בפוסט שפורסם בבלוג החברה, בו הודה כי היישום נהיה "עמוס מדי" ● האם הבשורה מהווה חלק משינוי הפיד וממה שנראה לכאורה כהפיכת האתר למקום יותר אישי ומשפחתי?

ה-Messenger של פייסבוק

דיוויד מרקוס, סגן נשיא למוצרי Messenger של פייסבוק (Facebook) פרסם פוסט שעסק בשש מגמות שבהן יתמקד ה-Messenger בשנת 2018, ובמסגרתו הודה כי היישום הפך להיות "עמוס מדי".

בפוסט, שפרסם בבלוג של החברה, הסביר מרקוס – שהחל את תפקידו כסגן הנשיא למוצרי Messenger  בשנת 2014, קצת אחרי ששירות הצ'אט הופרד מהפלטפורמה הראשית – כי במהלך השנתיים האחרונות, עקב הניסיון להציג תכונות חדשות, גדל העומס באפליקציה. לפיכך, החברה מתכוונת לייעל ולפשט את היישום.

אבל, בפוסט לא הזכיר מרקוס את המתודות והפעולות שהחברה מתכוונת לבצע בכדי להשיג זאת, או אם בכוונת פייסבוק לבטל חלק מהתכונות הקיימות, אם כי כן הודה כי במהלך השנתיים הללו ובתוך תוספת התכונות כי חלק מהן הצליחו לשפר את היישום ואחרות כשלו במשימה.

הדברים מגיעים על רקע ההודעה הדרמטית שלו הבוס של מרקוס, מארק צוקרברג, יו"ר הרשת החברתית הדומיננטית בעולם, כי פיד החדשות (NewsFeed) של השירות שלו עומד בקרוב לקבל סינון אישי יותר ושונה לחלוטין מזה שהיה נהוג עד כה. לדברי צוקרברג, המיקוד יעבור מעכשיו יותר אל פוסטים של בני משפחה וחברים מאשר לפרסומים של בעלי אתרי תוכן או מותגים.

כעת נראה שאותו רצון ואותן כוונות ישתקפו גם בשירות הצ'אט של החברה, שלגביו כתב מרקוס כי הוא צריך להיות אישי יותר ולכלול תכונות שיקרבו אנשים זה לזה.

בנוסף יש לזכור כי בשלהי 2017 הכריזה פייסבוק גם על Messenger Kids, שירות שיאפשר לילדים מתחת לגיל 13 לקיים אינטראקציה עם הסבים, החברים והמשפחה שלהם, בזמן שההורים ישלטו יותר על הפעילות של ילדיהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים