סירין לאבס של משה חוגג מינתה שגריר חדש – ומפורסם

החברה, שמפתחת סמארטפון לעולם הבלוקצ'יין, גייסה את הכדורגלן הענק ליאו מסי, שיופיע מעתה באירועים ובפרסומות של החברה, ויקדם את המכשיר ברשתות החברתיות

מימין: ליאו מסי ומשה חוגג. צילום: יח"צ

ליאו מסי יראה בקרוב את ביצועיו לא רק במגרש הכדורגל, אלא גם ב-"מגרש" הבלוקצ'יין: השחקן האגדי ישמש שגריר של סירין לאבס מקבוצת סינגולריטים של משה חוגג, ובמיוחד של מערכת ההפעלה בקוד פתוח שאותה פיתחה, Sirin OS.

במסגרת שיתוף הפעולה, מסי יקדם את סירין לאבס בהשתתפות באירועי החברה, בפרסומות שיצלמו וישודרו ברחבי העולם וברשתות החברתיות – הן של הכדורגלן והן של החברה.

סירין לאבס, שפיתחה את הסמארטפון Solarin, שוקדת בימים אלה על פיתוח Finney – טלפון המיועד לעולם הבלוקצ'יין, שישתמש ב-Sirin OS. מדובר במערכת הפעלה המבוססת על אנדרואיד (Android) ומשלבת את טכנולוגיות האבטחה והפרטיות שפותחו במעבדות החברה. מטרתה היא, על פי סירין לאבס, להגן על מכשירים ניידים ומחשבים, ולאפשר למשתמשים לשמור מטבעות קריפטוגרפיים.

חוגג, המשמש גם כמנכ"ל משותף בסירין לאבס, אמר כי "אנחנו נרגשים לצרף את הכדורגלן הטוב בעולם, מסי, לשורותינו. החזון שלנו הוא לייצר סטנדרט חדש לשימוש בטכנולוגיות בלוקצ'יין, שיאפשר לכל אחד ליהנות מהיתרונות של שירותים מבוזרים בצורה ידידותית ומאובטחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים