נפתחה ועידת TECHED של סאפ – בברצלונה

הוועידה מביאה לאירופה את החידושים והמגמות של החברה, בהם מערכת ליאונרדו, שלדבריה מאפשרת לארגונים לבצע את המעבר לדיגיטל ולשנות את הדרך שבה הם עושים עסקים בעולם הדיגיטלי

יגיל חדרי, מנהל צוות הפריסייל בסאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

אתמול (ג') נפתחה בברצלונה ועידת SAP TECHED האירופית, שמביאה ליבשת את החידושים והמגמות של החברה, שהוצגו בכנס שהתקיים בלאס וגאס לא מכבר.

הוועידה כוללת כ-1,000 סשנים לאלפי המשתמשים שהגיעו אליה, שבהם ישיבו מומחי החברה לשאלות המשתמשים ויפרטו את החידושים בכל אחת ממשפחות הכלים של סאפ (SAP).

אחד הנושאים שבהם מתמקדת סאפ באחרונה הוא מיתוג מערכת ליאונרדו והערך המוסף שהיא מעניקה, על פי החברה, לארגונים, ובייחוד שילובה במערכות שלה וגם בכאלה שאינן שלה.

לדברי יגיל חדרי, ארכיטקט פתרונות בכיר, המוביל את עולמות הטכנולוגיה והחדשנות בסאפ ישראל, "לפני כחצי שנה השקנו את ליאונרדו – מערכת שמאפשרת לארגונים לעשות את המעבר לדיגיטל, לייעל את התהליכים העסקיים ולשנות את הדרך שבה הם עושים עסקים בעולם הדיגיטלי".

מערכת ליאונרדו, לדבריו, משלבת יכולות של טכנולוגיות חדשות, כמו אנליטיקס, אינטרנט של הדברים, Data Inteligence, לימודי מכונה, Big Data, וגם את היכולות של הבלוקצ'יין והבינה המלאכותית.

"הערך האמיתי שהלקוחות מקבלים", אמר חדרי, "הוא היכולת לשלב בתהליכים העסקיים הקיימים תהליכים חדשניים של בינה מלאכותית, לימודי מכונה וכדומה, ולהוסיף מידע ממערכות אחרות, כמו חיישנים. יותר מזה, הלקוחות יכולים לקבל ערך מוסף מבנייה של צורה חדשה של תהליכים עסקיים".

לדבריו, ליאונרדו מאפשרת "לדבר על ביזנס, מאחר שבתהליך ההטמעה שלה משולב תהליך ראשוני של חשיבה ותכנון יחד עם הלקוח, כדי להגיע לעיצוב שמתאים לארגון".

עוד הוסיף חדרי כי "מערכת ליאונרדו כוללת את כל הטכנולוגיות הצומחות, וכל תהליך עסקי מפותח תוך שילוב הטכנולוגיות האלה מקצה לקצה. מערכת ליאונרדו מושתת על פלטפורמת הענן של סאפ – מרמת הפיתוח ועד לרמת ההטמעה, כולל שלב האינטגרציה, ובעזרת Cloud Foundry ניתן לבנות את הפרויקט גם על דטה סנטרים שהם לא סאפ – אמזון (Amazon), גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft) ועוד".

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים