משחק קלפים חדש: מפרסמים הודעות מביכות ברשתות החברתיות

איך זה מרגיש לעשות לעצמך פיגוע פייסבוק או לשלוח לאימא של בן הזוג צילום לא הכי צנוע? ● ומה קורה כשמצייצים בפני כל הטוויטר וידוי על חיבה לבהונות? ● משחק קלפים חדש יזמן למשתתפיו את כל המבוכות שבעולם - הם רק צריכים להחליט אם לבצע את המשימות שיקבלו בו אם לאו

Social Sabotage - איזה קלף יהיה מביך ביותר? אילוסטרציה: BigStockt

חברת Product Labs מבית BuzzFeed הוציאה לשוק משחק קלפים חדש. קלפים הם לכאורה דרך מאוד קלאסית ואף מיושנת להעביר ערב עם החבר'ה, אלא שהשימוש במשחק הזה – ששמו Social Sabotage מעיד עליו דבר או שניים עוד בטרם פצחתם בטורניר הראשון – בהחלט כן מערב את משתתפיו עם העולם הווירטואלי, ואפילו בעל פוטנציאל לטרוף בעבורם את הקלפים ברשתות החברתיות.

ובכן, שלא כמו משחקי אחרים שכולנו אוהבים להתעסק בהם כיום – בעיקר משחקי המחשב למיניהם – Social Sabotage הוא משחק פיזי שבו משתתפים שחקנים בשר ודם שיושבים באותו חלל אמיתי. אבל במהלכו המשתתפים מצטווים לגלוש לעבר העולם הווירטואלי ומקבלים הוראות לפרסם הודעות SMS או פוסטים בפייסבוק (Facebook), לצייץ בטוויטר (Twitter) או להעלות סטאטוס לוואטסאפ (WhatsApp), כשהמטרה היא לגרום להם להכניס תוכן בעל פוטנציאל הבכה קשה בעבורם לרשתות החבריות השונות.

פאשלות מצחיקות שסודקות אישיויות מפוסלות היטב

"פאשלות טכנולוגיות הן הפאשלות הכי מצחיקות, החל בתיקון שגיאות שהשתבש, דרך הודעת טקסט המיועדת לחברה שלך ושנשלח בטעות לאבא שלך, וכלה בתמונה שצייצתם אבל התכוונתם שתשלח בפרטי", אמר בן קאופמן, ראש BuzzFeed. "ה-Social Sabotage זורק מבט קליל על טעויות התקשורת ואי ההבנות של החיים בעידן הדיגיטלי ומאפשר לכולנו לעשות קצת כיף עם האישיויות החברתיות המפוסלות היטב ובזהירות שלנו".

Social Sabotage – שפירושו המילולי הוא 'חבלה חברתית' – הוא למעשה עוד מוצר אחד מבין פריטים רבים ומגוונים שפיתחה Product Labs בעבור החברה, כולל נרות Homesick הריחניים; ספר הבישול המכונה Tasty, שמיועד להתאמה אישית; וגלמספין (GlamSpin) – ספינר מיוחד שכולל שפתון בכמה טעמים.

שני סוגי הקלפים שנכללים במשחק הם 'איפה' ו'מה'; כאשר קלפי 'איפה' מספרים לשחקנים היכן יפורסם התוכן שלהם או לאן יישלח, וקלפי ה'מה' קובעים מה יכיל התוכן עצמו. לדוגמה, 'היכן' יכול להיות בקבוצת פייסבוק או אל הורים של החברים שלכם; ו-מה יכול להיות תמונה של השירותים בביתכם או את הצילום האחרון מהנייד שלכם, וכמובן שגם להציע פרסום טקסטים מביכים כמו: "אני אוהב את הריח של הפלוצים שלי", או "שלח לי תמונה של האוזניים היפהפיות שלך".

החברה: "תחשבו לפני שתפרסמו"

המשחק, המזכיר מעט את הרעיון של "אמת או חובה", כולל 410 קלפי 'מה' ו-90 קלפי 'איפה'. אם ביצעת את המשימה שקיבלת, הקלף נשאר ברשותך. שחקנים יכולים לדלג על האתגר שהוצב בפניהם בקלף מסוים, אבל מי שמנצח במשחק הוא זה שאוסף הכי הרבה קלפים. כל השחקנים צריכים גישה לסמארטפון וכן להיות חברים ברשתות החברתיות השונות, אבל זה כנראה כבר על תקן ברירת מחדל בלאו הכי בחיינו.

נציג של BuzzFeed אמר לאתר The Verge כי הכוונה שעומדת מאחורי הקלפים היא בהחלט להביך שחקנים, אבל לא את הנמענים שלהם, ושהמשימות בהם נבחרו בהתאם לכלל זה. ההוראות של המשחק מעודדות את המשתתפים "שחקו עם השכל הישר. הרעיון של המשחק הוא שהשחקנים יגרמו לעצמם להיראות ולהישמע מטופשים, ולא להשפיל אף אחד – במיוחד לא את החברים והמשפחה של השחקנים. תחשבו לפני שתפרסמו!".

Social Sabotage בגרסתו באנגלית נמכר כבר ב-24.97 דולרים בהזמנה מראש דרך אתר Walmart.com ויהיה זמין לקבלה בארה"ב דרך Jet.com ובחנויות וולמארט (Walmart) הפיזיות קרוב יותר לתקופת החגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים