שיאומי מפגיזה בהפתעות: שני טלפונים חדשים ומחשב מתקדם

את עיקר תשומת הלב תפס, ובאופן צפוי למדי, ה-Mi Mix 2, הדור השני למכשיר הראשון שnציע מסגרת מינימלית ויחס היבט שונה מהמקובל, שכבר הפך עם ההכרזות האחרונות בשוק כבר לסוג חדש של סטנדרט

שיאומי

שיאומי (Xiaomi) ממשיכה להיות אחת היצרניות הפעילות ביותר בשוק הגלובלי בתקופה האחרונה. אתמול הכריזה החברה על שני טלפונים חדשים, אחד מהם מכשיר דגל ייחודי משהו לכל דבר ועניין, וכן על מחשב חדש שמספק מעין תחרות ל-MacBook Pro של אפל (Apple).

את עיקר תשומת הלב תפס, ובאופן צפוי למדי, ה-Mi Mix 2, הדור השני למכשיר הראשון שהציע מסגרת מינימלית ויחס היבט שונה מהמקובל, שכבר הפך עם ההכרזות האחרונות בשוק לסוג חדש של סטנדרט.

Mix 2 נגיע עם מסך 5.99 אינץ' ברזולוציית +FHD וביחס היבט 18:9, וזאת לעומת 6.44 אינץ', FHD ו-17:9 במכשיר הראשון של המשפחה. בנוסף תופס הפאנל כבר 93% משטח הפנים הקדמי של המכשיר כשלמעשה מעבר למסך עצמו יש למטה פס קטן שמכיל את המצלמה הקדמית בלבד, וגם היא מצופה כך שהיא תשתלב בעיצוב הכללי ולא תבלוט.

המערכת על שבב היא Snapdragon 835 של קוואלקום (Qualcomm) מה שמשייך את המכשיר באופן טבעי לצמרת המכשירים הנוכחית. כחלק מהמערכת, המודם מאפשר למכשיר לתמוך כמעט בכל רשתות הסלולר בעולם.

ה-Mix 2 מגיע עם 6 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ועם 64/128/256 זיכרון אחסון מובנה, או בגרסה מיוחדת עם גוף קרמי בצבע לבן או שחור עם 8 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון.

באופן קצת מפתיע נשאר המכשיר עם מצלמה אחת מאחור, וזו מצלמת 12 מגה-פיקסל המבוססת על חיישן של סוני (Sony). מתחתיה יש חיישן טביעת אצבע, והסוללה היא בנפח 3,400 mAh והיא תומכת בטעינה מהירה. כן יגיע המכשיר כבר עם הגרסה החדשה של הממשק הקנייני של החברה, MIUI 9.

המחיר הבסיסי של המכשיר יהיה כ-500 דולר, והמהדורה המיוחדת תימכר תמורת כ-835 דולרים.

להבדיל בין נשים לגברים

גם Mi Note 3, הטלפון השני שהוכרז עליו אתמול, מגיע כבר עם הממשק החדש. מדובר במכשיר שמציע מסך בגודל 5.5 אינץ', ברזולוציית FHD, שמזכיר במידה מסוימת את ה-Mi 6 עם גימור יוקרתי משהו בזכות קימורים גם מאחור, ציפוי זכוכית מבריקה ודקיקות בולטת.

מאחור יש שתי מצלמות 12 מגה-פיקסלים, אבל המצלמה הקדמית שגודלה 16 מגה-פיקסלים מעניינת קצת יותר, כי היא מגיעה עם מנגנון בשם Adaptable AI Beautify שהוא אלגוריתם שיודע להבדיל בין נשים לגברים ולהתאים את התמונה כך שתחמיא למצולמ/ת כמה שיותר.

המערכת על שבב היא Snapdragon 660, יש 6 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-64/128 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה ללא אפשרות הרחבה. הסוללה היא בגודל 3,500mAh והיא תומכת בטכנולוגיית הטעינה היא מהירה של קוואלקום כיום, Quick Charge 4.0. המחירים יהיו 330 ו-390 דולר בהתאמה.

ההכרזה השלישית הייתה מחשב Mi Notebook Pro שמחזק את החדירה של החברה לתחום. באופן לא מפתיע, דומה המחשב ל-MacBook Pro של אפל מבחינת עיצוב. הוא מגיע עם מסך 15.6 אינץ' ברזולוציית FHD, מארז אלומיניום קשיח ודקיק, מעבדי Core i5/i7 של אינטל (Intel) מהדור השמיני של מעבדי ה-Core, כרטיס תצוגה GeForce MX 150 של NVIDA וכונן SSD בנפח של עד 1 טרה-בייט.

המחיר ההתחלתי הוא כ-980 דולרים, ולמרות שהוא באופן רשמי לא מיועד בינתיים לשווקים בינלאומיים הוא כבר ניתן להזמנה בחנויות הסיניות, כולל לארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים