סופר מריו השובב כבר לא שרברב

עדכון למשחק המפורסם "האחים סופר מריו" הביא אל מריו, הדמות המוכרת והחביבה של נינטנדו, שינוי במקצוע ● המשתמשים יאלצו להתרגל לשינוי הרציני בקריירה ולקבל את מריו החדש כשהוא בעיקר מממ… ספורטאי שעושה הכל cool

מחפש את עצמו מחדש. סופר מריו. צילום: ninescene/BigStock

משחק המחשב המפורסם "האחים סופר מריו" (Super Mario Bros) יזכה בעדכון גדול, כך גילתה לעולם השבוע נינטנדו (Nintendo). לפי פרופיל חדש שפרסמה החברה היפנית, שהיא האימא של דמות משחקי הווידיאו הפופולרית, מעתה מריו לא מוגדר עוד כשרבב אלא כספורטאי רב-תחומי שהוא בעיקר ממש טיפוס מגניב.

על פי הפרופיל של דמותו הממותגת מחדש של מריו, קריירת האינסטלציה שלו הפכה לנחלת העבר וכעת הוא "ספורטיבי בכל מובן, בין אם זה טניס או בייסבול, כדורגל או מכונית מרוץ, הוא עושה הכל cool. נראה שהוא עבד כשרברב לפני זמן רב…".

למי שמוטרד מהשינוי, כדאי להזכיר כי בעצם מעולם לא ראינו את מריו עושה משהו הקשור באמת לטיפול בצנרת, מלבד קפיצה במורד צינורות ענקיים.

זו לא הפעם הראשונה שמריו מחליף מקצוע. לאחר שעטה על עצמו בגדי רופא ב-Doctors, וגם היה כנראה בעיקר נגר בעבר הרחוק, כשעוד היה מוכר בשם Jumpman, במסגרת המשחק דונקי קונג (Donkey Kong), בשנת 1981.

ההרפתקה הגדולה הבאה של הדמות תקרא "סופר מריו אודיסיאה" Super Mario Odyssey". המשחק יצא רק בעוד כחודשיים, אבל אחרי הצגתו באירוע Gamescom 2017 שנערך בסוף אוגוסט, כבר מסתמן שיש לו כמה הפתעות בשרוול מלבד שינוי המקצוע של מריו.

אלא שלמרות שלל ניחושים עקב פרסום צילום של תיבת האמנות amiibos החדשה של המשחק, המעריצים יצטרכו להמתין עד ל-27 באוקטובר כדי לגלות בדיוק מהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים