היי, סירי – איפה בדיוק מפעילים אותך?

מכיוון שה-iPhone הצפוי של אפל כנראה לא יכלול כפתור בית פיזי, צריכה החברה למצוא דרך אחרת להפעיל את סירי מלבד בדיבור

Siri. קיצורי הדרך אליה מסכנים משתמשים?

מאחר ש-iPhone הפרימיום הצפוי של אפל (Apple) כנראה לא יכלול כפתור בית פיזי, צריכה החברה למצוא דרך אחרת להפעיל את סירי (Siri) מלבד בדיבור.

לפי דיווחים ברשת, הפתרון של אפל יהיה שימוש בכפתור ההדלקה של המכשיר. מקור הידיעות האלה הוא המפתח גילהרם רמבו, שכבר חשף בעבר פרטים על מוצרי אפל.

לומר בקול "היי, סירי", לבטח תישאר הדרך המועדפת של אפל לתקשר עם העוזרת הקולית, אבל חשובה לא פחות היא גם דרך אחרת לתקשר עם סירי, שלא באמצעות דיבור – הן כאפשרות נוספת במקרה שהדיבור אינו פועל, והן עבור לקוחות שפשוט מעדיפים להפעיל את המכשיר באמצעות מקשים.

הדלקת סירי באמצעות כפתור ההדלקה תוסיף עוד תכונה לכפתור, שיהיה עסוק מאוד במכשיר החדש: לחיצה על הכפתור מעוררת או מכבה את המכשיר ולחיצה ממושכת מאפשרת כיבוי והדלקה "חמים".

לפי הדיווחים, גרסה 11 של iOS הצפויה תאפשר גם חמש לחיצות מהירות על הכפתור כדי להפעיל חיוג לשירותי חירום, כמו 911 בארצות הברית (או מספר אחר בהתאם למדינה). תכונה זו אף נמצאה קשורה במערכת ההפעלה העתידית למצב "Cop" – ביטול האפשרות להפעיל את מקש טביעת האצבע עד הפעם הבאה של הזנת הקוד.

לפי דיווח של בלומברג (Bloomberg), קרוב לוודאי שה-iPhone 8 יכלול מעין משטח מבוסס תוכנה, שיאפשר כמה פעולות ליבה שקשורות כרגע לכפתור הבית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים