מוצרי Garmin ו-FitBit יהפכו לאמצעי תשלום ללא מגע

בשורה לספורטאי ישראל: טכנולוגיה של מאסטרקארד תהפוך את צמידי הניטור והשעונים החכמים של החברות לאמצעי תשלום ללא מגע ● השירות יינתן בקרוב לשבעה מיליון מקומות מסחר ברחבי העולם

קונים ומתאמנים.Garmin Vivoactive 3. צילום: יח"צ

שיתוף פעולה בין מאסטרקארד (MasterCard) לבין Garmin ו-Fitbit יעניק למשתמשים ולספורטאים אפשרות להוסיף את פרטי כרטיס המאסטרקארד שלהם לצמידי הניטור והשעונים של החברות, ולשלם באמצעותם ללא מגע בכשבעה מיליון מקומות מסחר ברחבי העולם.

השירות יינתן במכשירי ה-Garmin Vivoactive 3 ו-FitBit Iconic המיועדים לאתלטים, אצנים וחובבי ספורט ויאפשר להם תשלום קל ונוח ללא צורך בארנק.

ביצוע העסקאות מתאפשר הודות לשירות הטוקניזציה של מאסטרקארד – Mastercard Digital Enablement Service.

השירות נועד לספק לצרכנים את החופש לערוך קניות בעזרת ההתקן הנוח ביותר עבורם ובצורה המאובטחת ביותר. רמת האבטחה מבוססת על החלפת מספר כרטיס האשראי בעל 16 הספרות במספר אלטרנטיבי ("טוקן").

ה-"טוקן" אינו שונה בהרבה ממספר כרטיס אשראי רגיל, למעט העובדה שהוא חסר תועלת כשמנסים להשתמש בו במכשיר אחר. ה-"טוקן" הוא אמצעי אבטחה המאפשר לבצע עסקות מבלי לחשוף את פרטי כרטיס האשראי או חשבון הבנק של המשתמש.

"הצרכנים כיום מצפים לטכנולוגיה שתסייע להם במשימות היומיומיות של חייהם בצורה הפשוטה ביותר עם כמה שפחות קליקים", מסרה קיקי דל ואלה, סגנית נשיא בכיר במאסטרקארד.

לדבריה, "הוספת יכולת תשלום להתקני ה-Fitbit וה-Garmin היא צעד טבעי הנועד להפוך את חוויית האימון והכושר לנוחה יותר. מחזיקי כרטיסי מאסטרקארד יכולים לערוך קניות בקלות ללא צורך בארנק".

בכדי להשתמש בשירות, משתמשי Garmin יכניסו את פרטי התשלום באפליקציית Garmin Connect Mobile (ניתנת להורדה ב-App Store ו-Google Play) ולאחר סנכרון האפליקציה עם השעון החכם, ניתן יהיה להפעיל את הארנק מהתפריט, וללחוץ על אפשרות לתשלום ללא מגע בכל עת ברכישת מוצר או שירות.

בכדי ליהנות משירות זה בצמידי ה-FitBit יש לקנות את ליין הצמידים החדש התומך בטכנולוגיית התשלום ללא מגע של מאסטרקארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים