מהאקתון לגרסת המוצר: סייסנס קיימה מרתון בינה עסקית

לדברי החברה, "מעבר לפן החברתי, המטרה של ההאקתונים היא לפתח כיוונים חדשניים ולחשוף את המשתתפים לתהליכי חשיבה ומחשבה שונים, תוך חיבור משמעותי למוצר" ● בהאקתונים קודמים, מספר מהרעיונות שהועלו מומשו דה פקטו בגרסאות שונות של המוצר

להמציא, לתכנן ולהציג פרויקט. סייסנס. צילום: יח"צ

כ-80 משתתפים נטלו חלק במרתון הטכנולוגי השנתי של חברת הבינה העסקית סייסנס (Sisense) שהתקיים השבוע בהשתתפות עובדי סייסנס העולמית.

ההאקתון של החברה הוא אירוע שנתי המתקיים זו השנה השלישית ברציפות ופונה לעובדי סייסנס על כלל שלוחותיה העולמיות: תל אביב, ניו יורק ואריזונה.

הפעם, התמה המנחה הייתה BI Adoption, כאשר כל קבוצה נתבקשה להמציא, לתכנן ולהציג פרויקט בנושא. כמו כן, צוותים מעורבים שכללו אנשי מכירות ושיווק השתתפו גם כן כחלק מהמחויבות של החברה לחדשנות.

"אנחנו בסייסנס שמחים לשלב בעשייה השוטפת שלנו גם מפגשים מהסוג הזה. במסגרתם צוותים מהחברה ברמה הגלובלית מתערבבים ונפגשים האחד עם השני לאירוע בעל משמעות", מציינים בחברה.

"מעבר לפן החברתי, המטרה של ההאקתונים של סייסנס היא לפתח כיוונים חדשניים ולחשוף את המשתתפים לתהליכי חשיבה ומחשבה שונים, תוך חיבור משמעותי למוצר". צריך לציין כי בהאקתונים קודמים, מספר מהרעיונות שהועלו מומשו דה פקטו בגרסאות שונות של המוצר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים