דיווחים: אפל תצטרף בקרוב למגמת השעונים החכמים העצמאיים

החברה אמורה להשיק Apple Watch חדש שיוכל לפעול באופן עצמאי, בלי לעבור צימוד ל-iPhone, כדוגמת מכשירי Android Wear 2.0 שהושקו לאחרונה

היכן העצמאות? ה-Apple Watch החדש. צילום: אתר החברה

אפל (Apple) מתכננת, על פי דיווחים, להצטרף השנה למגמת השעונים החכמים העצמאיים.

החברה אמורה להשיק Apple Watch חדש שיוכל לפעול באופן עצמאי, בלי לעבור צימוד ל-iPhone, כדוגמת מכשירי Android Wear 2.0 שהושקו לאחרונה.

כדי לאפשר זאת' המכשיר החדש יצויד באפשרות לשיבוץ סים שתומך בדור רביעי. סים זה יאפשר למשתמשים העתידיים, של שעוני אפל העתידיים, לבצע פעולות רבות גם ללא צורך בעזרת הטלפון.

השעונים החכמים הנוכחיים של אפל, כמו רוב השעונים שהושקו בדורות הראשונים, זקוקים לחיבור לבלוטות' לטלפון כדי להציע את שירותיהם. הם לא יכולים להזרים מוזיקה, להציע הכוונות נסיעה במפות או לקבל התראות מאפליקציות שונות מבלי להיות מקושרים ל-iPhone.

מדיווחים נוספים עולה כי מי שתספק לאפל את המודמים שיאפשרו את הפעילות העצמאית לשעונים שלה היא דווקא אינטל (Intel), וזאת בעקבות הסכסוך המשפטי הקשה שמתנהל כיום בין אפל למי שסיפקה עבורה את השבבים הללו בעבר – קוואלקום (Qualcomm).

התמיכה בשבב סלולר אמורה להגיע במקביל להשקת גרסה חדשה של מערכת ההפעלה watchOS. הגרסה הרביעית אמורה להוסיף תמיכה בפעולות של Siri, העברת תשלומים באמצעות פלטפורמת iMessage וכן אפשרות להתחבר לציודי כושר גופני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים