"המנמ"ר נדרש ליותר נראות ברשת ולפחות הוצאות"

"התקשורת הופכת לחלק מענן המחשוב", אמר גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה ישראל ● "ככזו, יש להבדיל בין רישות מסורתי ובין רישות בדטה סנטר הארגוני, הנעשה במתכונת הדומה לרישות בענן"

גיא אלכסנדר, מנכ"ל אריסטה ישראל. צילום: ניב קנטור

"המנמ"ר ואנשי צוותו, מנהלי התקשורת, עוסקים יותר מדי בתחזוקת ציוד הרשת, בשדרוגים ובתצורות, אין לו מספיק נראות על מה שקורה שם. בנוסף, הוא נדרש לעוד ועוד רוחב פס", כך אמר כך אמר גיא אלכסנדר, מנהל פעילות אריסטה (Arista) ישראל.

בראיון לאנשים ומחשבים ציין אלכסנדר כי "התקשורת הופכת לחלק מענן המחשוב. ככזו, יש להבדיל בין רישות מסורתי ובין רישות בדטה סנטר הארגוני, הנעשה במתכונת הדומה לרישות בענן".

"הרישות המסורתי בנוי מכמה שכבות בדטה סנטר הארגוני, והניהול שלו אינו אוטומטי. הרישות שאנו מציעים, הדומה לזה שבענן, נועד עבור דטה סנטר ארגוני יותר חכם, והרבה יותר ממוכן".

הוא הוסיף כי "הרישות בדטה סנטר הארגוני, בטכנולוגית 'רישות ענן', תומך בכמות גדולה מאוד של שרתים ומשתמשים, ובשל המיכון – הטיפול בו נעשה על ידי כמות קטנה יותר של עובדים".

הבסיס להכל הוא רוחב פס

"אנו מספקים מתגים עם מערכת Linux פתוחה, מבוססת סטנדרטיים, עם מערכת הפעלה Arista – EOS. אנו מעניקים נראות לטובת הצורך למצוא בעיות וצווארי בקבוק – במהירות. זאת, לצד הבנה טובה יותר של סביבות וירטואליות, ועבודה בקצבי תעבורה גבוהים. אנו משחקים במגרש רוחב הפס של ה'גדולים'. הבסיס להכל הוא רוחב פס. איננו רוצים להימצא במצב בו יש מחסור במשאב כלשהו בדטה סנטר".

כך, הסביר, "אריסטה יוצרת עבור ארגוני אנטרפרייז וספקי שירות, רשת דטה סנטר עם מאפיינים הדומים לאלו של ספקיות הענן. הפתרון של אריסטה מאפשר אוטומציה, נראות, ביצועים טובים יותר, יכולת גדילה פשוטה וגמישה ויכולות התממשקות לענן הציבורי. לארגונים שחלק מהדטה סנטר שלהם פרטי וחלקו ציבורי – היא מציעה פתרון לניהול וניטור עומסים בין שניהם".

על פי אלכסנדר, אריסטה היא החברה השניה בגודלה בתחום המתגים והנתבים לדטה סנטר, עם נתח שוק של 14.9%. בשנת 2014 הונפקה החברה בבורסה בניו-יורק וכיום יש לה שווי שוק של 10 מיליארד דולר ומחזור מכירות שנתי של יותר ממיליארד. כך, הוסיף, מניית החברה צמחה ב-100% בשנה החולפת.

להגדיל את קצב הפעילות

"שבע מתוך שמונה ספקיות הענן הגדולות בעולם משתמשות בציוד אריסטה", אמר. "היא מוגדרת על ידי גרטנר (Gartner) כמובילה בתחום ה-Data Center Cloud Networking". הוא מציין כי אריסטה נמצאת בשיתופי פעולה עם HPE ו-VMware לצד חברות אבטחת מידע דוגמת פאלו אלטו (Palo Alto Networks), פורטינט (Fortinet) וצ׳ק פוינט (Check Point).

הסניף הישראלי של החברה נפתח בשנה שעברה, "יש לנו כבר שותפים עסקיים, אינטגרטורים ומפיצים בישראל, אשר עברו את ההכשרות הנדרשות. השוק הישראלי חשוב לנו מאוד בגלל החדשנות והחשיבה מחוץ לקופסה שיש כאן. הגידול שאריסטה רואה בישראל הוא מרשים, ויש לנו בארץ לקוחות ממגזרים רבים, כגון בנקים, חברות ביטוח חברות היי-טק וספקיות שירות".

אלכסנדר הוסיף כי "נמשיך השנה להגדיל את קצב הפעילות שלנו, גידול של עשרות אחוזים מדי רבעון, ונגייס כוח אדם נוסף".

"אנו נושאים את בשורת הרישות בענן", סיכם אלכסנדר, "עם מיכון רב, ניראות, גידול בביצועים ויכולות ניהול עומסים בין העננים השונים, כמו גם בין הענן והדטה סנטר שבחצר הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים