One1 הטמיעה מערכת NetSuite בחברת התוכנה Optimove

מערכת ה-ERP בענן מנהלת את התהליכים הפיננסיים ב-Optimove ומאפשרת שליטה ובקרה עליהם ● הפרויקט נמשך כשלושה חודשים ועלותו נאמדת במאות אלפי שקלים

פרויקט במאות אלפי שקלים. Optimove

One1 השלימה באחרונה פרויקט ליישום והטמעה של מערכת NetSuite ERP בענן בחברת התוכנה Optimove. הפרויקט בוצע על ידי חטיבת NetSuite ב-One1, בעלות של מאות אלפי שקלים.

פרויקט ההטמעה ארך כשלושה חודשים וכלל מודולים לניהול כל מערך הפעילות הפיננסית של החברה.

Optimove מפתחת תוכנה המאפשרת שילוב מודלי חיזוי לפילוח לקוחות, יחד עם פלטפורמה לניהול, אוטומציה ואופטימיזציה של קמפיינים רב ערוציים. היא מעסיקה יותר מ-120 עובדים ומשרדיה ממוקמים בניו-יורק, בלונדון ובתל אביב. לחברה יותר מ-250 לקוחות, ביניהם פלייטיקה (Playtika) ואאוטבריין (Outbrain).

רומן מיטשל, מנהל חטיבת NetSuite ב-One1, אמר כי "הזמן הקצר של הפרויקט נבע משיתוף הפעולה בין מומחי One1 לעובדי Optimove. המערכת תשמש כתשתית ארגונית וניהולית שתתמוך בצמיחת החברה".

שני זמיר, סמנכ"לית הכספים של Optimove, ציינה ש-"מערכת NetSuite משפרת ומייעלת את התהליכים הפיננסיים בארגון, מספקת שליטה ובקרה בצורה מהירה, פשוטה וידידותית למשתמש, ומאפשרת לקבל תמונה רחבה בכל רגע נתון ובזמן אמת. כבר עתה ניכר שבאמצעותה אנחנו משפרים את התקשורת הפנים ארגונית ומייעלים תהליכים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים