וריזון הקימה קרן להשקעות בסטארט-אפים ישראליים

הקרן, Verizon Ventures Israel, תתמקד במציאת טכנולוגיות בתחומי הבינה המלאכותית, הסייבר, הענן והמציאות המדומה ● החברה החליטה לסגור את קרן נאוטילוס ולמנות את המנהלת שלה, מרב רותם נאמן, למנהלת הפעילות החדשה

קרן חדשה בישראל. Verizon Ventures Israel

קרן ההשקעות של ענקית התקשורת וריזון (Verizon) מחפשת סטארט-אפים ישראליים והחליטה להקים שלוחה בארץ.

הקרן, Verizon Ventures Israel, היא לא קרן הון-סיכון קלאסית, אלא כזו שממומנת על ידי החברה האם. היא תשקיע בעיקר בטכנולוגיות שיש להן סינרגיה עם פעילות החברה האם, אך לא רק. על פי הערכות, הקרן תתמקד במציאת טכנולוגיות בתחומי הבינה המלאכותית, הסייבר, הענן והמציאות המדומה.

עם הקמת המסגרת החדשה, חממת הסטארט-אפים נאוטילוס תפסיק את פעילותה והמנהלת שלה, מרב רותם נעמן, תנהל את הקרן הישראלית החדשה של וריזון. נאוטילוס הוקמה על ידי AOL כדי לאתר טכנולוגיות בישראל ולאחר שהחברה נרכשה על ידי וריזון, היא החליטה לנצל את נאוטילוס כדי להרחיב את פעילות ההשקעות שלה בארץ.

בשלב הראשון, וריזון לא תיתן למסגרת החדשה תקציב השקעות, אלא היא תקבל מהחברה האם כספים לכל השקעה שתחליט לבצע. סכום ההשקעה בכל חברה יעמוד על בין חמישה ל-15 מיליון דולר, כך שנראה שהיא תשקיע גם בסטארט-אפים בשלבים מתקדמים.

Verizon Ventures העולמית הוקמה בשנת 2000 ומאז השקיעה בכ-60 סטארט-אפים. עם הקמת מסגרת ההשקעות החדשה בארץ, וריזון מצטרפת לעוד חברות טכנולוגיות בינלאומיות שמקיימות מסגרות השקעה בישראל, ביניהן דויטשה טלקום (Deutsche Telekom), מיקרוסופט (Microsoft), אינטל (Intel), דל (Dell) ו-HPE.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים