רימיני סטריט תתמוך בבסיסי הנתונים של יבמ, מיקרוסופט וסאפ

החברה הרחיבה את שירותי התמיכה למשתמשי שישה מוצרים נוספים של שלוש החברות הגדולות ● הם מצטרפים למאות לקוחות ולאלפי בסיסי נתונים שרימיני סטריט נותנת להם תמיכה

שת' ראבין, מנכ"ל רימיני סטריט. צילום: יח"צ

רימיני סטריט (Rimini Street) הודיעה כי היא מרחיבה את הכיסוי של הפלטפורמות הטכנולוגיות שבהן הפתרון שלה תומך ומוסיפה שירותי תמיכה עבור בסיסי הנתונים IBM DB2 ,Microsoft SQL Server ,ASE ,IQ ,SQL Anywhere ו־Advantage Server של סאפ (SAP).

מרימיני סטריט נמסר כי השירות החדש כולל תמיכה עבור רכיבי ספק קשורים, כגון: IBM DB2 Tools עבור Linux ,Unix ו־Windows; עבור Microsoft SQL Server Management Studio; ועבור SAP Replication Server.

החברה מספקת תמיכה למאות לקוחות בעלי בסיסי נתונים ולאלפי בסיסי נתונים ברחבי העולם.
היא נותנת שירות ללקוחות בעלי ארכיטקטורות בסיס נתונים – החל מבסיסי נתונים יחידים ועד סביבות גדולות ומורכבות, הכוללות אלפי דטה בייסים. מודל התמיכה עבור בסיסי הנתונים של יבמ (IBM), מיקרוסופט (Microsoft) וסאפ כולל את אותן תכונות של תוכנית התמיכה שנותנת החברה לבעלי רישיונות עבור בסיסי הנתונים של אורקל (Oracle) ו־SAP HANA. על פי רימיני סטריט, השירותים מאפשרים חיסכון של יותר מ-50% בהשוואה לדמי התמיכה השנתיים שספקיות התוכנה מחייבות.

שירותי התמיכה של רימיני סטריט עבור כל פלטפורמות בסיסי הנתונים כוללים: תמיכה במוצר לצורך אבחון ופתרון בעיות, מתן סיוע בקביעת תצורה ומתן סיוע טכני, על ידי מהנדסי תמיכה בעלי 15 שנות ניסיון לפחות; שירותי Database Health Check להערכה פרו-אקטיבית של מצב בסיס הנתונים, ולמתן הדרכה לגבי ההתנהלות הטובה ביותר בנוגע לפלטפורמות ולגרסאות; שירותים טכניים לזיהוי אתגרים פוטנציאליים בין בסיס הנתונים לרכיבים רבים המקושרים ביניהם, ולטיפול בהם; שירותי אבטחה המסייעים ללקוחות בהגנה פרו-אקטיבית על נתונים ובתיקון פרצות אבטחה שזוהו; וכוונון ביצועים של בסיסי נתונים, במטרה להבטיח שהדטה בייס יפעל ברמת היעילות הגבוהה ביותר.

שת' ראבין, מנכ"ל רימיני סטריט, אמר כי "הוספת ששת מוצרי בסיסי הנתונים של יבמ, מיקרוסופט וסאפ למוצרי התוכנות העסקיות הנתמכות שלנו מעניקה למספר רב יותר של בעלי רישיונות את האפשרות לקבל מודל תמיכה איתן, רלוונטי ורספונסיבי יותר, ולשחרר תקציבים מהותיים. תוספת זו תורמת עוד יותר למימוש תוכניתנו להרחבת תיק המוצרים שלנו ולחיזוק יכולות השירות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים