"המסע הדיגיטלי הינו פרויקט ארוך טווח"

"בעידן החדש, ארגונים שיצליחו יהיו רק אלה שהם מאמצים מוקדמים - וכדי להיות כזה, הארגון צריך להיות חכם", כך אמר עופר מילבסקי, COO בסאפ ישראל

עופר מילבסקי, COO סאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

"הכניסה למסע הדיגיטלי אינה מהלך חד פעמי – אלא פרויקט ארוך טווח. אנו מגיעים לארגונים עם היצע נרחב לתחום העולם הדיגיטלי, עם קשת רחבה של שותפים, על מנת לממש פרויקטי Big Data, פרויקטי ייצור, אינטרנט של הדברים וטיפול במשאבי אנוש", כך אמר עופר מילבסקי, COO בסאפ (SAP) ישראל.

מילבסקי דיבר בפתח כנס ISUG2017. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם אירועים LAGO בראשון לציון, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה ושותפיה. את המליאה המרכזית הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

"עברנו בעצמנו את השינוי"

"על מנת להיערך למול המהפכה התעשייתית, או מהפכת האינטרנט, לארגונים היה מרווח זמן שאפשר להם להצטרף למהפכות הללו, גם אם הם לא היו מאמצים מוקדמים של הטכנולוגיה. לא זה המצב במקרה של המהפכה הדיגיטלית. בעידן חדש זה, ארגונים שיצליחו יהיו רק אלה שהם מאמצים מוקדמים. כדי להיות מאמץ מוקדם, הארגון צריך להיות חכם".

"אנו מכניסים תחרות לשוק הישראלי", אמר מילבסקי, "ועושים אותו טוב  יותר. סאפ באה היום ללקוחות הארגוניים ועימה קבלות על הבטחות שמומשו. אנחנו גדלים משמעותית בכל שנה, וזה קורה גם באזורים שחלקם לא טריוויאלי. כך, עברנו בעצמנו את השינוי: כיום, פחות מ-35% מעסקי החברה נובעים מה-ERP".

"הטרנספורמציה הדיגיטלית", סיכם מילבסקי, "הוא תהליך-על אשר מחבר תהליכים, טכנולוגיות, ידע של אנשים ואנשים. אנו יודעים לעזור לארגונים לצלוח את המסע הלא-פשוט הזה, עם הליבה הדיגיטלית שלנו – לטובת ייצור מורכב ותהליכים מורכבים ובזמן אמת".

אורון גילאור, מנהל פריסייל, סאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

אורון גילאור, מנהל פריסייל, סאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

אורון גילאור, מנהל פריסייל בסאפ ישראל, אמר כי "על מנת למטב את הקשר עם הלקוח, נדרש לחבר את כלל מקורות המידע עליו. חיבור דומה נדרש גם ברמת התהליכים העסקיים".

לדבריו, "כשלקוח נכנס לאתר של הארגון, אנו יודעים במה הוא מתעניין. על ידי חיבור המידע הנמצא ברשותנו מהתקשרויות קודמות עמו, אנו יכולים לחזות בעזרת כלי השיווק של סאפ, מה הוא יעשה בעתיד, ולספק לו תוכן ישיר ורלוונטי עבורו בזמן אמת".

"כך, כל לקוח שנכנס לאתר, מקבל אתר ספציפי שמתאים את עצמו אליו. הדגש הוא על קמפיינים קטנים יותר, כאלה הממוקדים בקהל היעד, שיהיו אישיים ורלוונטיים עבורם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים