עשרות מחשבים חודשו על ידי מתנדבי אינטל ובוגרי אקוטק ונתרמו למשפחות

המחשבים נתרמו על ידי המעבדה החברתית של המינהל הקהילתי בקרית מנחם ועמותת מחשבה טובה

מתנדבי אינטל ובוגרי אקוטק. צילום: יח"צ

עמותת מחשבה טובה, העוסקת בקידום אוכלוסיות מוחלשות באמצעות הטכנולוגיה, קיימה השבוע אירוע מיוחד, במסגרתו נמסרו עשרות מחשבים מחודשים למשפחות שנמצאו זכאיות. האירוע התקיים במעבדה החברתית של העמותה במינהל קהילתי עיר גנים, קרית מנחם ירושלים.

במסגרת האירוע, בוגרי תכנית אקוטק של עמותת מחשבה טובה, הפועל לקידום בני נוער מהפריפריה החברתית והגאוגרפית בתחום הטכנולוגי, יחד עם מתנדבי אינטל (Intel), עבדו יחד במעבדה בכדי להשמיש מחשבים ישנים שנתרמו על ידי חברות היי-טק לטובת תושבי שכונת קרית מנחם.

למען המשפחות. צילום: יח"צ

למען המשפחות. צילום: יח"צ

המתנדבים גם התקינו על המחשבים תוכנות לשימוש ביתי, והערכה כללה עכבר, מקלדת, מסך ומחשב. פעילות זו היא במסגרת המאמצים להעלות את המודעות של תושבי האזור למעבדה הפועלת לטובתם ולשירותם.

לדברי אורנית בן ישר, מנכ"לית מחשבה טובה, "תכנית אקוטק קיימת מעל שבע שנים, ובני הנוער שלוקחים בה חלק ממשיכים להפתיע ולרגש אותנו בכל פעם מחדש".

להעלות את המודעות של תושבי האזור למעבדה. צילום: יח"צ

להעלות את המודעות של תושבי האזור למעבדה. צילום: יח"צ

"במהלך השנה המעבדות מספקות שירותים לקהילה המקומית, נתרמים מחשבים, מסכים ועוד. את המעבדה מפעילים בני שירות לאומי יחד עם מתנדבים ובוגרי תוכנית אקוטק".

המחשבים המחודשים. צילום: יח"צ

המחשבים המחודשים. צילום: יח"צ

"המעבדה בקרית מנחם נבנתה בשותפות עם הקרן לירושלים והמנהל בקרית מנחם, ואנו גאים בנערים אשר פועלים במקום. הנוער רוכש הכשרה מקצועית איכותית ותורם חזרה לקהילה על ידי השמשת המחשבים. מלבד שכונת קרית מנחם, פועלות מעבדות מחשבים גם בשכונת רמות בירושלים ובעיר לוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים