בקרוב מאוד: מחשבי יוקרה עסקיים תוצרת HP

המחשבים החדשים אמורים להציע שילוב של איכות וזמן עבודה ממושך, עם עיצוב יוקרתי וביצועים גבוהים

יוקרתי ומעושר. אילוסטרציה: andegro4ka/BigStock

HP הכריזה על מספר מחשבי יוקרה עסקיים שאמורים להגיע לשוק בחודשים הקרובים ולהציע שילוב של איכות וזמן עבודה ממושך, עם עיצוב יוקרתי ועם ביצועים גבוהים.

כך לדוגמה, ה-Spectre x2 הוא מחשב עם מסך נתיק שמשקלו הכולל, עם המקלדת ועם מסך בגודל 12.3 אינץ', עומד על פחות מ-1.2 ק"ג. המחשב מציג רזולוציית 3K2K והוא מותאם לשימוש עם Windows Ink, טכנלוגיית העט האלקטרונית של מיקרוסופט (Microsoft). המחשב אף מגיע עם עט תואמת.

HP תמכור את המחשב הזה עם מעבדי Coe i5 ו-Core i7 מהדור השביעי של אינטל (Intel) בהם משובץ שבב ה-Iris הגרפי המתקדם יותר של יצרנית השבבים. בנוסף יצויד המחשב בעד 16 ג'יגה-בייט זיכרון וכונן SSD בנפח של עד 1 טרה-בייט. יש גם מצלמה אחורית עם חיישן בגודל של 13 מגה-פיקסלים, ואחת קדמית לשיחות וידיאו באיכות של 5 מגה-פיקסל, עם תמיכה ב-Windows Hello.

אחד הדברים המעניינים במחשב הוא הסוללה. היא אמנם מאפשרת עד שמונה שעות עבודה רצופה, שזה די סטנדרטי במחשבים דקיקים מעין אלה, אך זו סוללה שתומכת בטכנולוגיית הטענה מהירה קניינית של HP שיכולה להטעין 50% ממנה ב-30 דקות בלבד. המחיר ההתחלתי הוא 1,599 יורו.

מחשב אחר הוא ה-Envy x360 עם המסך ההפיך. מחשב זה מגיע עם מסך 15.6 אינץ' והוא ישווק עם מעבד Core  של אינטל או מעבדי ה-A9  וה-A12 החדשים של AMD.

המחשבים עם מעבדי ה-AMD יימכרו בצבע אפור כהה, ואילו המחשבים עם מעבדי האינטל יימכרו בצבע כסף. מעבר לכך המסך יוצע ברזולוציה של FHD או 4K. כמו המחשב הקודם, גם ב-Envy x360 יש תמיכה ב-Windows Ink באמצעות עט אלקטרוני.

המקשים יורדים עמוק יותר

מחשבי ה-x360 שוקלים כשני ק"ג ועוביים המרבי 19.6 מ"מ. הם מגיעים עם עד 16 ג'יגה-בייט, כונן SSD בנפח של עד 1 טרה-בייט ועם רמקולים של באנג & אולפסן (Bang & Olufsen). הסוללה אמורה להספיק לעד 10 שעות עבודה. המחיר ההתחלתי עבור מחשב עם מעבד אינטל הוא 899 יורו, ועבור מחשב עם מעבד AMD המחיר הראשוני הוא 749 דולר.

ה-Envy 13, שמחירו ההתחלתי יעמוד על 899 יורו, וה-Envy 17, שמחירו הבסיסי יהיה 1,099 יורו, הם מחשבי אולטרה-בוק תקניים, זה עם מסך 13.3 אינץ' וזה עם מסך בגודל 17.3 אינץ' למי שדורש שולחן עבודה גדול במיוחד. ניתן גם יהיה לבחור בין מסך FHD ל-UHD, וכן האם לצרף כרטיס האצה GeForce 940MX של NVIDIA.

המחיר הבסיסי מתייחס למחשבים עם מעבדי Core i3 מהדור השביעי, אך ניתן יהיה לרכוש אותם עם Core i5 ו-Core i7. המחשבים מציעים עיצוב מיוחד, זה במשקל של 1.3 ק"ג וזה במשקל של כ-3.3 ק"ג, בו קצה המסך נכנס אל מתחת למקלדת כדי להקל על ההקלדה ולספק מעין הרגשה שהמקשים יורדים עמוק יותר.

הם מציעים חיבור USB-C כמו ב-x360, אבל הייחודיות שלהם הוא שבמשטח השליטה עצמו מוטמע גם קורא טביעות אצבע.

המחשבים יוצעו בצבע כסף, כשגרסת ה-13.3 תוצא גם בצבע מוזהב. ב-HP מבטיחים עד 14 שעות עבודה במחשב ה-13 אינץ' ועד 10 שעות במחשב עם מסך ה-17 אינץ', וזה זמן רב עבור מחשב עם מסך בגודל כזה. גם מחשבים אלו יגיעו עם רמקולים של בנג אנד אולפסן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים