אפל למשתמשי אנדרואיד: תעשו סוויץ' ל-iPhone

החברה פונה באתר שלה למשתמשי ניידים מבוססי מערכת ההפעלה של גוגל ומסבירה להם למה כדאי לחצות את הקווים

iPhone. צילום אילוסטרציה: לזק קובוסינסקי, BigStock

אפל (Apple) הכניסה לאתר הרשמי שלה דף שנקרא Switch, שבו היא מנסה למשוך את משתמשי הניידים מבוססי אנדרואיד (Android) לעבור אליה. בכותרת הדף מציינת ענקית הטכנולוגיה כי "החיים קלים יותר ב-iPhone, וזה מתחיל ברגע שאתם מפעילים אותו".

בהמשך הדף מציגה אפל מספר סיבות מדוע היא מאמינה שהמעבר ל-iPhone הוא רעיון טוב – החל בכך שלטענתה, העברת הנתונים – לאחר הורדת האפליקציה הייעודית למעבר ל-iOS, שזמינה ב-Google Play – קלה כמו משב רוח. למעשה, אם חושבים על זה, די קל לעשות את המעבר גם לכיוון ההפוך, ולהעביר נתונים מ-iPhone לטלפון אנדרואיד. אלא שאפל מאמינה שיש לה יתרון עצום בנושא.

נטישה קלה יותר ומכשיר מהיר יותר?

מה שאפל יכולה ועושה בנוסף הוא להתרברב בעובדה שמכשירי iPhone הם מהירים מאוד, תודות לערכות השבבים המעוצבים אישית שלהם. היא גם מתגאה, ובצדק, במצלמות שלה, ומתהדרת בפרטיות ובאבטחה משופרת. באופן כללי, אפל טוענת שמערכת ה-iOS אינטואיטיבית ופשוטה בהרבה לשימוש ממתחרתה הגוגלית.

לצד ההסברים הטקסטואליים, אפל העלתה ל-Switch סדרה של קטעי וידיאו קצרים, שמדגישים את הקלות של נטישת האנדרואיד לטובת ה-iPhone.

אגב, החברה לא מציינת מכשיר iPhone מסוים שאליו כדאי לעבור. בתחתית דף ה-Switch שלה, היא מציגה את כל דגמי ה-iPhone הזמין כעת ומצרפת לידיעת הגולשים מידע על טרייד אין אפשרי למחליפים, שזמין רק בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים