רפא הטמיעה מערכות אבטחה של Sophos

הפרויקט ארך כשבוע ובוצע באחרונה ● את ההטמעה ביצעו אנשי עוז טל מערכות מחשוב ● היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-100 אלף שקלים

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication. צילום: יח"צ

חברת התרופות רפא הטמיעהה את פתרונות אבטחת המידע של Sophos. הפרויקט ארך כשבוע ובוצע באחרונה. Sophos מיוצגת בישראל על ידי Power Communications ואת ההטמעה ביצעו אנשי עוז טל מערכות מחשוב. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-100 אלף שקלים.

רפא היא חברת תרופות ישראלית המתמחה בשיווק, ייצור והפצה של תרופות מקור ותרופות גנריות, תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם וכן תכשירים טיפוליים. רפא נוסדה ב-1937 ומוצרי החברה משווקים לכלל מוסדות הבריאות בישראל, כמו גם רשתות הפארם וגופים נוספים.

בפרויקט, רפא שדרגה את תשתיות אבטחת המידע שלה והוסיפה יכולות להגנה מפני כופרות ואיומים בלתי מוכרים. במסגרת הפרויקט הוטמע פתרון Sophos SandStorm, אשר נוסף לפתרון פיירוול הדור הבא Sophos XG Firewall, שכבר מוטמע ברפא. הפתרונות שהוטמעו בפרויקט מספקים הגנה ל-250 משתמשי החברה.

ניהול פשוט ונוח בממשק אחיד ומרכזי

SandStorm עושה שימוש בטכנולוגית "ארגז חול" מבוססת ענן, על מנת לספק שכבת הגנה נוספת כנגד כופרות והתקפות ממוקדות. האינטגרציה עם הפיירוול של סופוס, המותקן ברפא – לא דרשה חומרה נוספת.

יעקב אפללו, מנמ"ר רפא, אמר כי "החברה חיפשה פתרון אבטחת מידע שיספק לה הגנה מירבית מפני איומים בלתי מוכרים. הטמעת הפתרונות של סופוס נתנה מענה על הדרישות המחמירות. בנוסף, הם מאפשרים ניהול פשוט ונוח בממשק אחיד ומרכזי".

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications, המשמש גם כמנהל פעילות Sophos בישראל, הוסיף כי "ארגונים מעוניינים להטמיע פתרונות שיאפשרו להם הגנה מאיומים בלתי מוכרים, אולם פעמים רבות פתרונות אלו יקרים ומורכבים לשימוש. הפתרון שהוטמע מאפשר, בראשונה, הגנה מבוססת מודיעין ברמה גבוהה, בעלות נוחה ובפשטות, וכל זאת מבלי להשפיע על הביצועים של משתמשי הקצה".

עוז אביזוב, מנכ"ל חברת עוז טל, הוסיף כי "פתרונות האבטחה של Sophos יעילים, הן בתהליך ההטמעה והן במהלך התפעול השוטף של העסק. ממשק הניהול האחיד והאינטגרציה הפשוטה, עם פתרונות אבטחת המידע האחרים, מאפשרים לכל ארגון להשיג אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר – מבלי להיכנס להרפתקאות טכניות מורכבות, או להוצאות תפעוליות גבוהות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי משה

    עוז אביזוב קודם כל אדם עם ראש לב וידיים רחבות אחד המקצוענים למעלה מ 25 שנה בתחום, לא פלא, נכון לו לעלות מעלה מעלה.

  2. שמואל

    מכיר את עוז טל מחשבים ומאד גאה בהשיגיהם המקצועיים. שיצליחו. שמואל

אירועים קרובים