יוזמה חדשה של אפל: סדנאות מגוונות בחנויות שלה ברחבי העולם

לצד תכנות ושימוש במוצרי התוכנה והחומרה שלה, החברה תציע סדנאות שעוסקות בצילום, אומנות, מוזיקה ותחומים נוספים

החנויות של אפל - לא רק מכירות. חנות אפל בשנחאי. צילום: BigStock

אפל (Apple) הכריזה אתמול (ג') על יוזמה חדשה, שנועדה להציע סדרה של הדרכות וסדנאות בחנויות שלה, תחת המיתוג "היום באפל" (Today at Apple). ענקית הטכנולוגיה הוסיפה עשרות סדנאות והדרכות, החל מהחודש הבא, בכל 495 החנויות שלה ברחבי העולם. מעבר להדרכת המשתמשים בשימוש הבסיסי במוצרי התוכנה והחומרה שלה, יתמקדו ההדרכות והסדנאות בטכניקות מתקדמות של שימוש במוצריה, ובשווקים מסוימים אפל תציע הדרכות של אומנים, צלמים ומוזיקאים.

המטרה שניצבת מאחורי יוזמת "היום באפל" היא להרחיב את הגישה והידע, ולהפוך אותו למבוסס קהילה. או, כמו שהציגה אותו סגנית הנשיא הבכירה באפל לקמעונות, אנג'לה ארנדטס, כשאמרה שהחנויות של החברה הן מעין "כיכרות העיר של ימינו".

בעוד שבעבר התמקדו הסדנאות של אפל בהדרכת לקוחותיה כיצד להשתמש במוצריה, הסדרה המורחבת כוללת סדנאות שמציעות לימוד מעמיק יותר בתחומים יצירתיים, תוך התמקדות בנושאים כמו אומנות, עיצוב, מוזיקה וצילום. למשל, צלמים יוכלו ללמוד על צילום באמצעות מכשירי אפל, ארגון התמונות ועריכתן.

מלבד הסדנאות וההדרכות בחנויות אפל, החברה תציע גם מפגשי הדרכה מחוץ לחנויות, כמו "טיול תמונות", שכבר נוסו על ידה במקומות כמו היוניון סקוור בניו יורק, וכעת יוצעו במקומות נוספים ובשווקים נוספים.

עוד הודיעה אפל על הרחבת קו ההדרכות שלה ללימוד תכנות לילדים. בעוד שבעבר היא הציעה תוכניות קיץ, החברה תקיים החל מעתה שעת לימוד מדי שבוע להורים וילדים. הנושאים שיוצעו יהיו, למשל, רובוטים, יצירת מוזיקה באמצעות אפליקציית GarageBand, יצירת סרטים עם iMovie והדרכת מורים כיצד ללמד ילדים לתכנת בשפת התכנות של אפל, Swift.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים