האלגוריתם של פייסבוק ממשיך לעשות בושות

סיפור קונספירטיבי מוקם גבוה ב-Trending stories, ובו נכתב כי מגדלי התאומים קרסו הודות לפצצות שהוטמנו בתוכם ● הסיפור קיבל חשיפה מוגברת, לאור העובדה כי היום מציינים 15 שנה לפיגועים הגדולים ביותר שהתרחשו על אדמת ארצות הברית

פייסבוק. צילום: BigStock

האלגוריתם של פייסבוק (Facebook) העמיד אותה במבוכה רבתי בסוף השבוע האחרון. זאת, לאחר שבחר למקם סיפור קונספירטיבי מהצהובון הדיילי סטאר (Daily Star) הבריטי ב-Trending  stories, ובו נכתב כי מגדלי התאומים קרסו הודות לפצצות שהוטמנו בתוכם.

הנושא הרגיש זוכה לחשיפה מוגברת לאור העובדה כי היום (א') מציינים בארצות הברית ובעולם 15 שנה לפיגועים הגדולים ביותר שהתרחשו על אדמתה.

זו הפעם השנייה בשבועיים האחרונים שהרשת החברתית הגדולה בעולם משתפת סיפור חדשותי משולל יסוד בסיפורים חמים, הזוכים לחשיפה גדולה יותר בקרב מאות מיליוני המשתמשים.

בסוף אוגוסט קידמה פייסבוק ידיעה שבה נטען כי מגין קלי, מגישת חדשות ברשת פוקס (Fox) הימנית, שזכתה להערות סקיסטיות מדונלד טראמפ, פוטרה בשל תמיכתה בהילרי קלינטון במירוץ לנשיאות. עם זאת, קלי מעולם לא הביעה בה תמיכה ונכון לעכשיו עובדת בפוקס ללא שינוי בתפקידה.

מפייסבוק נמסר בתגובה כי "אנחנו מודעים לעובדה שמאמר המפוברק הופיע ב-Trending  stories. כצעד זמני כדי לפתור זאת, הסרנו את הנושא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים