תמונות של ה-iPhone 7 שדלפו חשפו פרטים חדשים

הסמארטפון החדש של הענקית מקופרטינו כבר כמעט ניצב בפתח ● האם תהיה לו מצלמה עם עדשה כפולה וצבע חדש ומרטיט, או האם נעבור להשתמש איתו באזניות אלחוטיות? (קצת יותר מ-60) ימים יגידו

מה הולך להיות? iPhone 7

במרחק של כחודשיים בלבד ממועד הצגתו והשקתו הרשמיות של ה-iPhone הבא של אפל (Apple), שזכה לכינוי iPhone 7, נראה שיש כבר מושג ברור למדי למה אפשר לצפות – עיצוב הדומה לזה של ה-iPhone 6s, מצלמות משופרות במיוחד, פנים מכשיר משודרג והסרת כניסת האזניות.

על פי צילומים שפורסמו ב-NowhereElse.FR לא זוהה משהו שטרם הכרנו בעבר, אבל צילום חדש באיכות גבוהה של ה-7 iPhone שנחשף כעת מגלה איך יראה גב המכשיר וכאן כבר יש כמה חידושים וודאיים.

ובכן, אפשר לראות בבירור כי גודל המכשיר יהיה 4.7 אינץ' ושהשינוי הבולט ביותר במראהו הוא קווי אנטנה חדשים. במקום הרחבה לאורכו של הגוף העיקרי של הסמארטפון, כמו ב-iPhone 6s הנוכחי, קווי אנטנת ה-iPhone 7 הם דקיקים וקטנים יותר. קווי האנטנה הלבנים גלויים רק בקצוות העליונים והתחתונים של המכשיר.

תמונות אפילו טובות יותר מאלו שאליהן הורגלנו

התצלום מדגיש גם את השינויים במצלמה של הנייד החדיש, שכוללים פתח מצלמה גדול משמעותית, כ-25% יותר בקוטר לעומת זה של ה-iPhone 6s ו-iPhone 6, שמשמעותו שדרוג מסוים באיכות המצלמה, למרות שבינתיים אין פרטים מדויקים בנושא.

זה לא בהכרח שמספר המגה פיקסל עומד לגדול. אפל יכולה לבחור לשמור את המגה פיקסל זהה לקיים, אבל העדשה הגדולה יותר עשויה לאפשר לחיישנים לקלוט אור רב יותר על מנת להשיג תוצאה בדמות תמונות אפילו טובות יותר מאלו שאליהן הורגלנו במקרה של ה-iPhone.

שמועות בנוגע ל-iPhone 7 Plus, בגודל 5.5 אינץ', מספרות כי המכשיר יכלול עדשת מצלמה כפולה, אשר תצלם באופן אפילו איכותי עוד יותר, תודות לחיישנים הגדולים של המצלמה. שמועה אחת ציינה כי העדשה הכפולה של הפלוס היא למעשה סט של חיישני 12 מגה פיקסל תאומים.

סוף למגבלת הזיכרון

מלבד מה שניתן לראות על פי התמונות שדלפו לאחרונה, נשמעת גם חרושת שמועות אחרות על שינויים ותכונות חדשות הצפויות להיראות ב-iPhone 7. בנושא הסרת כניסת האזניות – אפל תסתמך על אזניות כבל ברק (Lightning cable) או על אזניות Bluetooth אלחוטיות, שיחליפו את שקע 3.5 המ"מ. בנוסף, משתמשים ימצאו סורג רמקול חדש בצד התחתון של המוצר.

לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), דגם הבסיס של ה-iPhone 7 יזכה ב-32 ג'יגה בייט זיכרון, במקום 16 הג'יגה שהיו הנורמה עד כה; דגם הביניים ישודרג לזיכרון של 128 ג'יגה ביט ואילו דגם ה-iPhone 7 Plus יכלול לא פחות מ-256 ג'יגה בייטים למטרות אחסון. השינויים הללו יפתרו כנראה את התלונות הרבות של המשתמשים בדבר מגבלת הזיכרון של המכשיר.

יש גם הרבה שמועות על כפתור הבית החדש – החברה מקופרטינו צפויה לוותר על הלחצן הפיזי לטובת אזור רגיש למגע. המהלך אמור לתקן את הכשלים הרבים של כפתור הבית ב-iPhone. ייתכן גם שהמכשיר יהיה חסין אבק ומים, ואפשר שיזכה בצבע חדש ומיוחד – מעין כחול עמוק שעד כה לא ראינו כצבע למכשירים ניידים.

השקת ה-iPhone 7 וה-iPhone 7 Plus מתוכננת במסיבת עיתונאים בספטמבר, כך שלא נותר עוד זמן רב לשמועות, הדלפות ופרשנויות. בקרוב נאחז ביד את הדבר האמיתי – והיש להודות – מרגש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים