צניחה חופשית

ירידה חדה במכירות השעונים של אפל, על פי הערכת חברת המחקר Slice Intelligence, מיום ההשקה ועד ל-1 ביולי, וזה בהחלט מביך ומריח רע

לשלם בקלות. Apple Watch

מאז שהושק בבאזזז גדול, חווה השעון של אפל (Apple) צניחה חופשית במכירות, כך טוענות חברות מחקר הסוקרות מכירות.

לפי הערכת Slice Intelligence, נרשמה צניחה מ-1.3 מיליון יחידות שנמכרו ביום ההשקה ועד ל-2,500 שעונים שנמכרו ב-1 ביולי, וזה בהחלט נראה רע. לפי בדיקת החברה, שיש לה גישה לתיבות דואר נכנס ולזיהוי קבלות קנייה, מתוך בדיקה של 21,427 קונים, העריכה Slice שאפל מכרה 2.97 מיליוני שעונים מאז ה-10 באפריל ועד ה-1 ביולי.

מרבית המכירות היו של דגם הספורט של השעון, עם רצועת הגומי – הזול יותר – בסך 1.91 מיליון יחידות, לעומת 1.05 מיליון מן הדגם עם הרצועה המתכתית.

לפי חברת המחקר, רק בחודש שעבר מכרה אפל 40 אלף שעונים מדי יום, ומספר זה צנח, כאמור, במהלך חודש יוני עד שבסוף החודש שעבר נמכרו רק 4,947 יחידות מדי יום.

בהשוואה לכך, אפל מכרה 61.7 מיליון מכשירי iPhone ו-12.6 מיליון מכשירי iPad ברבעון הכספי האחרון שלה.

גם אם נכונים המספרים של חברת המחקר, לא צריך לרחם על חברת התפוח, שכן לפי ההערכות היא הצליחה להגיע להכנסות של 1.19 מיליארד דולר רק ממכירות השעונים בתקופה שבין 10 באפריל ועד 1 ביולי.

אפל הודתה כי נוצר מחסור בצעצוע המבוקש שלה בשל משלוח שלם מסין שהיא פסלה בשל רכיבים פגומים במהלך אפריל. היו גם דיווחים על גירויים בעור שנגרמו למשתמשים שענדו את רצועות הגומי, וכשל בהפעלה כשעל העור מתחת לשעון צוירה כתובת קעקע.

כרגע זמין השעון לרכישה רק בחנויות, ורק חלק מן הדגמים זמינים בחנות המקוונת של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים