ארצות הברית: פורסמו הכללים לנייטרליות של האינטרנט

על פי ההוראות החדשות חייבות חברות הטלקום להתייחס לכל התעבורה באינטרנט באופן שווה, ונאסר עליהן לגבות תשלום גבוה יותר תמורת גישה משופרת ● יש מי שכבר הגישו בנושא תביעה

קנס ענק על הפרת פרטיות. ה-FTC

רשות התקשורת הפדרלית (FTC) של ארצות הברית פרסמה אתמול (ב') ברשומות את הכללים החדשים לנייטרליות של האינטרנט, אשר ייכנסו לתוקף ב-12 ביוני.

שעות ספורות לאחר הפרסום כבר הגיש איגוד USTelecom, המייצג חברות טלקום גדולות, ובהן AT&T ו-Verizon, תביעה לבית המשפט הפדרלי בדרישה למנוע את היישום של הכללים החדשים, שאוסרים על חברות הטלקום לחלק את תעבורת האינטרנט בין נתיבים איטיים ונתיבים מהירים.

וולטר מק'קורמיק, נשיא USTelecom, טען כי הכללים החדשים הם בבחינת "נסיגה בלתי מוצדקת לאחור בכל הקשור לתקנות החלות על ספקיות הטלקום", וכי הכללים יגרמו ל"האטה בקצב החדשנות, הקפאת השקעות והגדלת העלויות של הצרכנים".

על פי הכללים החדשים חייבות חברות הטלקום להתייחס לכל התעבורה באינטרנט באופן שווה, ונאסר עליהן לגבות תשלום גבוה יותר תמורת גישה משופרת.

ההצבעה ברשות התקשורת הפדרלית על הכללים החדשים לנייטרליות של האינטרנט נערכה בחודש פברואר והם אושרו ברוב של שלושה חברים שתמכו מול שני חברים שהתנגדו.

להצבעה קדם דיון סוער בארצות הברית, כאשר על תומכי הכללים נמנו חברות תוכן דוגמת נטפליקס (Netflix), טוויטר (Twitter) ו-Yelp, ועל המתנגדים נמנו ספקיות של שירותי טלקום דוגמת AT&T ו-Verizon.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים