דבר המפרסם: Wix חשפה את הגרסה המלאה של הסרטון שישודר במהלך הסופרבול

בנוסף על הפרסומת יצרה החברה הישראלית, קמפיין מקיף העושה שימוש נרחב במדיה החברתית

עושים כבוד. Wix

היסטוריה קטנה: בפעם הראשונה מציגה חברה ישראלית פרסומת במהלך שידור הסופרבול ברשת NBC האמריקנית, אירוע הספורט הנצפה ביותר בארצות הברית, שיתקיים בלילה שבין הימים א' ו-ב' הקרובים (שעון ישראל). החברה הישראלית היא Wix והפרסומת בטלוויזיה תהיה בת 30 שניות. כעת החברה מציגה את הגרסה המורחבת של הפרסומת, בת 70 שניות, לצפייה באינטרנט.

מנכ"ל Wix, אבישי אברהמי, הכריז בעבר כי מטרתו החשובה ביותר היא להצליח בארצות הברית. ואכן, הפרסומת פונה לקהל האמריקני ומציגה חמישה מכוכבי העבר הגדולים ביותר של ה-NFL יחד עם רקס לי, מכוכבי סדרת הטלוויזיה הפמליה. היא עוקבת אחרי העסקים החדשים של השחקנים – מיזמים מצחיקים, שנתפרו במיוחד למידותיו של כל אחד מהם.

נוסף על הפרסומת שתשודר במהלך הסופרבול יצרה Wix קמפיין מקיף, העושה שימוש נרחב במדיה החברתית, שבו חשפה החברה בהדרגה מגוון תכנים, ובכללם סרטונים, בלוגים, תמונות, תחרויות ועוד. המטרה היא, כמובן, להגדיל את החשיפה וליצור מעורבות אקטיבית של הצופים. Wix הקימה עבור ה-"עסקים" המוצגים בפרסומת אתרי אינטרנט מקצועיים, עמודי פייסבוק (Facebook) וחשבונות טוויטר (Twitter), כשהיא משתמשת באינטרנט על מנת לשווק אותם באופן זהה לזה בו משתמשים עסקים קטנים במציאות.

"בקמפיין הסופרבול שלנו יצרנו סיפור שמשקף במדויק את מה שאנחנו מאפשרים ללקוחותינו לעשות: ליצור, לנהל ולקדם נוכחות מקצועית ודינמית ברשת", ציין עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "זאת הפעם הראשונה ש-Wix מפרסמת בסופרבול, במה שמושכת אליה את המותגים הגדולים בעולם. האתגר הוא להצליח להתבלט ולהעביר מסר ברור למאות מיליוני הצופים, ואני בטוח שנעמוד בו בכבוד".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    וּבסִסמה שלהם בסוף הסרטון יש שגיאה חמורה! צ״ל: It's ולא Its!!!

אירועים קרובים