תשע"ד: הבכירים מסכמים ומאחלים – חלק ג'

לסיכום השנה שחלפה ובפרוס השנה החדשה, ביקשנו ממנהלים בכירים בענף לסכם את השנה שלהם ולדעת מה הם מאחלים לעצמם, לעובדים שתחתיהם, לתעשייה ולמדינה לתשע"ה ● חלק שלישי

גם מערכת אנשים ומחשבים מאחלת שנה טובה ומתוקה

תשע"ד הייתה שנה של אירועים רבים בענף. המשיכו האימוץ והפיתוח של טכנולוגיות, מגמות שונות הלכו וצברו תאוצה ומעל לכל היה צוק איתן, שאת ההשלכות המלאות שלו על המשק בכלל ועל ההיי-טק בפרט אנחנו עוד לא יודעים.

לסיכום השנה שחלפה ובפרוס השנה החדשה, ביקשנו ממנהלים בכירים בענף לסכם את השנה שלהם ולדעת מה הם מאחלים לעצמם, לעובדים שתחתיהם, לתעשייה ולמדינה לתשע"ה.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל

השנה החולפת הייתה עבור VMware שנה שבה חזון הווירטואליזציה לכל מרכיבי הדטה-סנטר (SDDC) קרם עור וגידים והפך למציאות עם ההכרזות החשובות בתחומי הווירטואליזציה של רשתות התקשורת ושל עולם האחסון. במהלך תשע"ד רשמה החברה הצלחות בישראל וברחבי העולם והפכה לאחת המובילות בתחום הענן. החודש סיכמנו את כנס VMWorld שנערך בסן פרנסיסקו בהשתתפות יותר מ-22 אלף לקוחות מרחבי העולם, ובו הציגה VMware עשרות פיתוחים מהמתקדמים בעולם בכל תחומי המחשוב הווירטואלי, ביניהם יכולות חדשות ל-NSX ,EVO ,vCloud Air ,vCloud Suite 5.8 ו-vRealized.

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: קובי קנטור

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: קובי קנטור

למנהלי ה-IT אני מאחל שידעו להרחיב גם את מרכזי הנתונים והאפליקציות של הארגונים שלהם ולבצע את המעבר לענן בצורה הטובה ביותר, תוך הבנה שאנחנו נמצאים בשיאו של תהליך שינוי דרמטי ולמעשה אנחנו כבר מצויים בדור השלישי של המחשוב. זהו דור שבו ה-Big Data, הרשתות החברתיות והניידות של המשתמש משחקים תפקיד מכריע. מנהלי ה-IT צריכים לדעת כיצד לצעוד בקצב הזמן, בעולם שבו הלקוחות והעובדים מקושרים מאי פעם ומחפשים אחר פתרונות זמינים ומהירים בלי לוותר על שאלות של אבטחה וגמישות.

ל-VMware אני מאחל שתמשיך להיות חוד החנית בחדשנות ובפיתוחים שלא מפסיקים להדהים את העולם בתחומי הווירטואליזציה והענן, ולספק ללקוחותיה חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. שתדע לענות על האתגרים ועל ההזדמנויות שמציבים בפניה העולם העסקי והעולם הטכנולוגי בכל רגע נתון ושתמשיך לבנות את האסטרטגיות הנכונות כדי לעשות זאת. VMware ישראל מתאפיינת לא רק בפתרונות הנכונים אלא גם בשותפים עסקיים ואינטגרטורים מהשורה הראשונה בארץ, בהרכב כוח האדם הנכון והמיומן ביותר, שמסוגל להצעיד את החברות הישראליות אל עבר העתיד גם בשנה הבאה עלינו לטובה.

לעצמי אני מאחל להמשיך להוביל את הסניף הישראלי בתשע"ה להצלחות לא פחות גדולות מאלה שהשגנו בתשע"ד.

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל

אני מאחל שנה של הכרה ענקית בחדשנות הישראלית: החל מסטארט-אפים פורצי דרך שמתפתחים כאן וממשיך בענקיות עולמיות שבוחרות להגיע לכאן לפתוח מטה ומשרדים, ומוכיחות שוב לנו, הישראלים, עד כמה מוחות יצירתיים מצויים כאן בשפע. שפע שאולי אין כמותו בעולם.

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל. צילום: רמי זרנגר

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל. צילום: רמי זרנגר

לכולנו אני מאחל שנה של הגשמת חלומות נפלאים בכל התחומים: היי-טק, ביו-טק, טכנולוגיה, קניות – וגם במדיה ובטלוויזיה. יצאו מישראל השנה לא מעט הצלחות מרגשות וראינו איך יוזמות ישראליות ממציאות את העתיד של כל העולם.

לחבריי, העובדים בתחום הקניות והמכירות באינטרנט והמסחר העולמי החדש, אאחל שהשנה הבאה תהיה טובה לפחות כמו קודמתה ושכמה שיותר ייחשפו למוצרים ולשירותים היפים שאתם מספקים.

שנה טובה ומלאת חלומות מתגשמים לכם ולמשפחותיכם.

אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal

הטכנולוגיה משנה דפוסים והרגלי צריכה של צרכנים ויתרונו הגדול של תחום המסחר המקוון טמון בכוחו לטשטש את הגבולות הפיזיים ולאפשר לכל אדם מסחר אלקטרוני קל ונוח – מכל מקום בעולם ובלחיצת כפתור. במהלך השנה החולפת הובלנו וקידמנו את תחום המסחר המקוון בישראל, שהינה אחת המדינות המובילות בעולם בשימוש בטכנולוגיה בכלל ובשירותי PayPal בפרט. ישראל היא אחת משתי המדינות בהן אחוז הרכישות שנעשות דרך המובייל ביחס להיקף הקניות באינטרנט הוא הגבוה ביותר בעולם. נכון לתחילת 2014, מספר חשבונות ה-PayPal בישראל עומד על יותר מ-1.3 מיליון.

אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal. צילום: רמי זרנגר

אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal. צילום: רמי זרנגר

עוד הישג משמעותי שרשמנו השנה ובו אנחנו מתגאים מאוד הוא בחדירה לשוק האפריקני וחשיפתו בפני מסחר בינלאומי מקוון. השקנו בראשונה את שירותי PayPal בארבע מדינות ביבשת: ניגריה, חוף השנהב, קמרון וזימבבואה. בכך אנחנו מאפשרים ל-250 מיליון איש חדשים גישה לשווקים בינלאומיים בקנייה ברשת. מעבר לכך, הטמעת PayPal מאפשרת הפחתת השימוש במזומן, צמצום הכלכלה האפורה ואף מסייעת ביצירת כלכלה בטוחה עבור מוכרים וקונים כאחד.

אני מאחל שתחום המסחר האלקטרוני ימשיך בתשע"ה לצמוח בקצב מואץ כמו בשנים האחרונות, שנמשיך לאמץ הרגלי רכישה נבונים ויעילים לצד חסכון בכסף ושמירה על אבטחה מרבית. ל-PayPal אני מאחל שתמשיך לספק ללקוחות חוויית קנייה בטוחה, נוחה ומהירה ושתמשיך לשמור על לקוחותיה, הסוחרים והקונים בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות, כפי שהיא עושה בהצלחה כבר כיום.

ל-PayPal ישראל אני מאחל המשך גדילה והתרחבות גם בשנה הבאה עלינו לטובה, שנמשיך לצמוח ולגייס את מיטב האנשים ושנצליח לסייע לעובדינו להתפתח ברמה האישית ולממש את כשרונם ויכולותיהם המקצועיים.

לסיום, אבקש לאחל למשפחתי היקרה, לחבריי, לעובדיי ולשותפיי שנה שקטה ובטוחה, בריאות, שנה של פריחה ושגשוג אישיים ומקצועיים.

גיא היבש, מנהל חטיבת האנטרפרייז בסמסונג ישראל

במהלך השנה האחרונה עסקנו בפיתוח ובחיזוק הקשר בין סמסונג (Samsung) ישראל ללקוחות האנטרפרייז, והצענו להם שלל מוצרים ופתרונות בתחומי האלקטרוניקה וה-IT (מובייל, מחשוב, מיזוג, הדפסה ועוד).

גיא היבש, מנהל חטיבת האנטרפרייז בסמסונג ישראל

גיא היבש, מנהל חטיבת האנטרפרייז בסמסונג ישראל

בשנה האחרונה השיקה סמסונג ישראל שלל מוצרים ופתרונות מרתקים, שתורמים לשיפור חווית המשתמש בכל העולמות, הן הצרכני והן העסקי, בכלל השוק ובוורטיקלים ספציפיים.

בתחום המובייל השקנו את מכשירי הפרימיום: ה-Galaxyi S5 וה-Alpha, ולעולם האינטרפרייז הצענו את ה-Knox – פלטפורמת מובייל מאובטחת לניהול נתונים ושמירה על פרטיות. בתחום התצוגה השקנו פתרון כולל לניהול פשוט ויעיל שמתאים ל-Digital Signage, לצד מוצרים דוגמת קירות וידיאו ומסכי תצוגה מקצועיים בגודל 85', התומכים ב-4K. לעולם המלונאות אנחנו מציעים פתרון כולל לתצוגה, בחדרים ובאזורים הציבוריים, שמבוסס על IPTV. בתחום ההדפסה השקנו בראשונה בישראל את מדפסות ה-A3 ואת טכנולוגיית NFC, המאפשרת הדפסה מהירה ופשוטה מהתקנים ניידים. בעולם המיזוג התעשייתי התחלנו להציע פתרונות VRF מגוונים לשוק הלקוחות העסקיים.

בשנה הבאה עלינו לטובה תמשיך חטיבת האנטרפרייז בסמסונג ישראל ותגדל, הן מבחינת כוח אדם והן מבחינת מגוון הפתרונות המוצעים, במטרה לשפר את הקשר, השירות והתמיכה בלקוחות האינטרפרייז ובכדי לסייע להם בשיפור הסביבה העסקית שלהם. כבר בנובמבר נציע בישראל את Galaxy Tab 4 Active, טאבלט פרימיום מוקשח, שנותן מענה יעיל ואיכותי למחסנים לוגיסטיים, אנשי שטח ועוד. נציע מגוון פתרונות תוכנה לניהול יעיל של ורטיקלים שונים המשלבים מוצרים מעולמות המובייל והתצוגה, ונמשיך להציע פתרונות לעולמות השונים: חינוך, רפואה, תעשייה ועוד. בתחום ההדפסה, נשיק פלטפורמת אנדרואיד (Android) למדפסות משולבות מחלקתיות של סמסונג ונאפשר מגוון רחב וחדשני של פתרונות הדפסה לעולם האינטרפרייז. בנוסף, נחזק את חדירתנו לתחומים חדשים, מוצרים לעולם ה-Medical ותאורת LED.

בנימה אישית, אני מבקש לאחל לחבריי, שותפיי ועמיתיי בעולם ה-IT ובשוק הארגוני שנה של שקט, ביטחון, פריחה ושגשוג עסקי ואישי. לאף ארגון לא קל לפעול בסביבה של חוסר ודאות, אבל זהו לחם חוקנו – הן בסביבה העסקית הגלובלית והן בסביבה הגיאו-פוליטית בה אנחנו חיים. סיר הלחץ הזה הוא זה שדוחף אותנו לחדשנות ולהצטיינות תמידית.

אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י דאטה סיסטמס

השנה האחרונה שוב כללה לחימה קשה מאוד שעברנו, בה איבדנו 72 הרוגים, כולל חמישה אזרחים. רבים מאתנו היו חלוקים בתקופת הלחימה בין התמיכה בבית לבין התמיכה בלקוחות. מציאות המבצע בהיטאצ'י דאטה סיסטמס (HDS) כללה חלק מהעובדים בחברה שבני משפחותיהם נשלחו ללחימה ואחרים שגויסו בצו 8 (כולל המנכ"ל), אולם הרוב נותר תחת איום מתמשך.

אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י דאטה סיסטמס

אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י דאטה סיסטמס

על כן, ראשית ברצוני לאחל לכל בית ישראל בכלל ולענף בפרט שנת ביטחון, שלווה ושגשוג.

מבחינת הארגון שלנו, זאת שנה של שינויים. אחרי שנים רבות בהן היינו מאחורי הקלעים, היטאצ'י דאטה סיסטמס יוצאת בשנה הקרובה לדרך חדשה, שכוללת הגדלת הפעילות בארץ, גיוס מערך מכירה, גיוס של שותפים עסקיים ופעילות שיווק ענפה.

לעצמי, כמנכ"ל חדש בתפקיד, אני מאחל עמידה בכל היעדים שהצבנו לעצמנו, כולל קידום ההכרה של היטאצ'י דאטה סיסטמס כפורצת דרך בשוק בכל הנוגע לפתרונות טכנולוגיים לאחסון ולגיבוי. שנזכה בכל המכרזים והפרויקטים שסימנו לעצמנו כחשובים ושנמשיך להניע את תעשיית ההיי-טק קדימה.

אני מאחל שנת צמיחה לכל עובדי החברה ולשותפים החדשים והקיימים. לכלל לקוחותינו אני מאחל שנה שבה נחזק את הקשרים בינינו ונתרום למאמץ העסקי של הארגונים, שנפעל יחד כשותפים עסקיים כפי שפעלנו עד כה.

בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל באופן אישי בשמי ובשם החברה שנה טובה והצלחה בדרך החדשה לעמיקם מגן, המנכ"ל היוצא של היטאצ'י דאטה סיסטמס.

עופר עוז, מנכ"ל Triple T

בפרוס השנה החדשה, אני מאחל לכולם שנה של שגשוג, שלום וביטחון, פעילות פוריה ושיתופי פעולה.

באחרונה, ולמרות ניצני המיתון במשק, יש כניסה של חברות זרות נוספות לישראל ומעבר לטכנולוגיות חדשות – דבר המסמן את המשך השגשוג והפריחה בתחומי ההיי-טק והביוטכנולוגיה במדינה.

עופר עוז, מנכ"ל Triple T. צילום: קובי קנטור

עופר עוז, מנכ"ל Triple T. צילום: קובי קנטור

אנחנו, ב-Triple T, סוגרים שנה של הרחבת תחומי הפעילות בארץ ובחו"ל וכניסה לפרויקטים חדשים ומורכבים בתחומי העיסוק בהם אנחנו מתמחים. פעילות זו נובעת מהשינויים המתחוללים בשוק והמאופיינים ב:  הגדלה משמעותית של ההשקעות בתחום הסייבר ואבטחת המידע, כמשקל נגד להתגברות האיומים העולמיים; הצורך ההולך ועולה בהקמת מרכזי שליטה ובקרה לתחומי ה-IT, ניהול משברים, סייבר, חמ"לים לאומיים וכדומה; שדרוג מסיבי של מערכות מידע ותקשורת ומעבר לטכנולוגיות חדשות; והקמה ושדרוג של  דטה סנטרים.

לצד זה, התבשרנו השבוע על הרחבתו של מפעל אינטל (Intel) בקריית גת ושדרוגו לטכנולוגיות מתקדמות, שיביאו גם הם לצמיחה בתחום הטכנולוגי ולקליטה של כ-1,000 עובדים, חלקם הניכר מתושבי הדרום. הרחבתו ושדרוגו של המפעל יאיצו את הפעילות בתחום הטכנולוגי ויסייעו לתושבי הדרום להיקלט בתחומי ההיי-טק, יגבירו את הפעילות העסקית במדינה וייצרו דור חדש של מהנדסים, שמהם בוודאי יצמחו סטארט-אפים עתידיים.

מאמצים רבים מרוכזים בבאר שבע, על מנת להפוך את העיר לבירת הסייבר של ישראל. יחד עם ירידת צה"ל דרומה – הקמת עיר הבהד"ים, הקמפוס הטכנולוגי שעתיד להיבנות בצמוד לאוניברסיטת בן גוריון, קריית המודיעין ופרויקטים נוספים, יתחולל שינוי מהותי בריכוז של מרכזי ההיי-טק בישראל וייווצרו מוקדי תעסוקה ומומחיות חדשים בדרום הארץ.

אני מאמין בשינוי והרחבת מעגלי המועסקים בתחומי ההיי-טק והביו-טכנולוגיה באזורים נוספים, תוך גיוון אוכלוסיית העובדים ויצירת יתרון תחרותי וחברתי לכל חברה.

באשר ל-Triple T, אני בטוח שבאמצעות הצוות הנפלא והמקצועי שלנו נתרחב גם השנה ונעסוק בפרויקטים מאתגרים ורחבי היקף בתחומי הסייבר, אבטחת המידע, טכנולוגיות מחשוב ותקשורת , שליטה ובקרה ודטה סנטרים.

שתהיה לכולם שנה טובה

מיכל צוקרל, מנהלת חטיבת המומחים והיועצים בנס טכנולוגיות

חגי תשרי, המבשרים את השנה החדשה, הם זמן לחשבון נפש, לסיכומים, כל אחד לעצמו , איך הייתה עבורו השנה שחלפה בפן הבין אישי והמקצועי כאחד ומה הוא מאחל לעצמו ולקרוביו בשנה הקרבה.

מיכל צוקרל, מנהלת חטיבת המומחים והיועצים בנס טכנולוגיות

מיכל צוקרל, מנהלת חטיבת המומחים והיועצים בנס טכנולוגיות

מבצע צוק איתן, שהסתיים לפניי מספר שבועות, גרם לי באופן אישי ולהרבה ממכריי לקחת פסק זמן מהמרוץ היומיומי של החיים ולקבל פרופורציות שונות למתרחש מסביב. ענף ה-Services  IT נעצר וכל השוק אתו , ועיני כולנו היו נשואות לדרום. גם אנחנו, בנס טכנולוגיות, נרתמנו לסייע לעובדינו ולחיילינו במהלך המבצע, באיסוף והכנת חבילות ללוחמים ולמשפחות בדרום. אני גאה על השותפות וההירתמות הרבה של העובדים שגויסו בצו 8 ולא פחות של העובדים שנשארו בעורף ועסקו ימים כלילות בתמיכה ובהמשכיות תפעולית באתרי לקוחותינו.

כולי תקווה שגם בשנה החדשה נשמור על רוח השותפות והאחדות בקרבנו, נדע להיות קשובים, סלחניים ומאוחדים יותר גם במצבים של חילוקי דעות. אין ספק שזה ישליך הן על חיינו האישיים והן על פעילותנו העסקית, בשוק ה-IT  ובכלל.

אני מבקשת לנצל את ההזדמנות ולהודות ללקוחות ולעובדים היקרים של חטיבת היועצים והמומחים, כמו גם לעובדי נס טכנולוגיות בכלל, על המסירות והנאמנות שהפגינו לאורך כל השנה האחרונה ובכלל, ובתקווה להרחבת עסקינו והגדלת נפח הפעילות שלנו בשנה החדשה.

זאב קרויזמן, מנכ"ל מקיט מערכות

כמי שעוסק ביום יום בקידום פתרונות פורצי דרך בתכנון ובייצור מערכות מתוחכמות למגזר התעשייתי-יצרני, אני מאחל לכולנו שנה טובה, שנה בה נוכל לקדם את טכנולוגיות התיכון והייצור ולהביא אותן להצלחות חדשות.

זאב קרויזמן, מנכ"ל מקיט מערכות

זאב קרויזמן, מנכ"ל מקיט מערכות

העולם שבו אנחנו חיים הוא עולם תובעני, שקצב החידושים בו הולך וגדל. הדרך היחידה לשמור על ההובלה שלנו, הישראלים, בהיי-טק בכלל ובפיתוח מערכות מולטי-דיסציפלינריות בפרט, היא להשתמש בכלי תוכנה המאפשרים פיתוח של מערכות שמשלבות ידע במכניקה, אלקטרוניקה ותוכנה. מקיט מערכות נמצאת בחוד החנית בתחום זה ושמה לה למטרה להמשיך ולהוביל את פריצת הדרך הטכנולוגית, החדשנות והיצירתיות הדרושות באמצעות כלי תוכנה מובילים וחדשניים. בין היתר, מדובר במערכות התיב"ם וה-PLM שלנו.

בעולם כבר הבינו שבכדי לשמור על הכלכלה יש צורך בתעשייה חזקה. לא ניתן לבסס כלכלת מדינה על חברות ביטוח וחברות פיננסיות בלבד. במדינות אירופה, דוגמת בריטניה, איטליה, ספרד ובלגיה, וגם בארצות הברית, הבינו שירידת התל"ג במדינתם נוצרה כתוצאה מהעברת התעשייה למדינות כגון סין ודרום קוריאה. בימים אלה ממש מקימים מיזמים וגופי תמיכה בכדי להעצים ולבסס את התעשיות באותן המדינות. מצד שני, כולנו ראינו כיצד גרמניה השכילה לשמור על התעשייה בארצה ונשארה בין המדינות הבודדות באירופה עם כלכלה יציבה. גם אנחנו, בישראל, חייבים להמשיך ולפעול לחיזוק ולהעצמת התעשייה המקומית.

החזון שלי הוא לחנך דור חדש של אנשי תעשייה שינצלו את הכלים המתקדמים הקיימים כיום לשיפור המערכות התעשייתיות בכל התחומים. אני מאחל לעצמי שיהיו לי הכוח, הבריאות והמוטיבציה להמשיך ולהנהיג את השינוי, ולהשפיע באמצעות כלי התוכנה החדשים והמתקדמים שלנו על העולם בו אנחנט חיים.

זאב ריץ', מנכ"ל CSR ישראל

עברנו ב-CSR ישראל שנה מרתקת, שנה של בנייה והתחדשות, שבאה בעקבות תהפוכות רבות, ואנחנו מסיימים את תשע"ד בתחושה של סיפוק רב.

כמהנדס, אני מתחבר לקצב השינויים בתעשייה, שמקורו בהתקדמות ובחדשנות טכנולוגית בלתי פוסקת. תחת כובע זה, אני מאחל לענף ההיי-טק להמשיך ולהתקדם, להתמודד עם אתגרים ולהציע פתרונות יצירתיים וחדשניים. כמעסיק, אני שואף לתת לעובדים תחושה של יציבות אישית וביטחון תעסוקתי, חרף כוחות השוק המתפתחים והמשתנים חליפות, כתוצאה מקצב השינויים הטכנולוגים. לכן, אני מאחל  שנשכיל, כמדינה, לגשר על הפער הזה, לאפשר לכוחות השוק לעשות את שלהם תוך שמירה על זכויות העובדים ופרנסתם.

זאב ריץ', מנכ"ל CSR ישראל

זאב ריץ', מנכ"ל CSR ישראל

המגמות המובילות כיום בעולם הטכנולוגיה – האינטרנט של הדברים ומחשוב לביש – מהוות מנועי צמיחה חשובים עבור CSR. אני מאחל לנו שנדע להפיק מהם את כל היתרונות האפשריים בתחומים שונים, למשל בריאות למשל ומתן ביטחון אישי לציבור. יחד עם זאת, טכנולוגיה מהפכנית מסוג זה עלולה להביא עימה סכנות כמו פגיעה בצנעת הפרט. אני מאחל לכולנו שנשכיל לנצל את הטכנולוגיות המתקדמות שאנחנו מפתחים אך ורק למטרות ראויות.

אחרי הקיץ האחרון שעברנו חשוב לי לאחל משהו גם ברמה הלאומית. אמנם, כחברה חיפאית, לא חווינו את המלחמה האחרונה באופן ישיר, מלבד גיוס של עובדים שלנו למילואים, אך ליבנו היה עם החיילים ועם תושבי הדרום. כמי שנמצא בקשר מתמיד עם מטה החברה וסניפים אחרים שלה בחו"ל, אני חייב לציין שהעמיתים שלנו התפעלו מהיכולת שלנו להמשיך ולתפקד כרגיל במהלך המבצע, לעמוד בלוחות זמנים ולספק מענה מלא לכל דורש. מדובר בתעודת כבוד ל-CSR ישראל ולמדינה כולה. אני מאחל לכולנו שבשנה הבאה נתמקד בעבודה וביצירה, בחינוך ובבריאות – ולא במלחמות.

ל-CSR אני מאחל להמשיך לעסוק בתחומים המרתקים והמבוקשים ביותר בעולם, מתוך תקווה שנמשיך לאתגר את עצמנו ולשחרר לעולם פתרונות יצירתיים, בצורה הטובה והיעילה ביותר. באותה הנשימה, אני מאחל לנו שנמשיך להצליח ולשגשג, גם כדי להביא פרנסה לעובדים ולייצר הצלחה כלכלית והישגים משמעותיים למדינת ישראל. אני אוהב לראות בהיי-טק הישראלי אי של שפיות ושקט בתוך הכאוס בו אנחנו חיים, ואני מאחל לעצמי, לחברה שלי, למשק ולמדינה שנמשיך לגלות התמדה, להצטיין בתחומי הטכנולוגיה ולהדביק בהצלחה הזאת תחומים נוספים במדינה.

שנה טובה, כתיבה וחתימה טובה לכל עובדי CSR ולכל עם ישראל.

ריכזו את הפרויקט: יהודה קונפורטס ויניב הלפרין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים