כשהקופה הרושמת ניצחה את מחשב העל

יבמ-אנגליה הוכיחה במשחק משעמם שהיא עשתה את שלה כשעלתה לחצי גמר המונדיאל והפסידה ל-NCR-בלגיה בקרב על המקום השלישי ● היום (א') ייערך המשחק החשוב, ונראה אם הרשת החברתית תנצח או שהיד של נבחרת הבילינג וה-CRM תהיה על העליונה

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה ובמטריקס גלובל. צילום: סאם יעקובסון

ההיסטוריה חוזרת על עצמה, ובמקרה הזה לצערנו הרב: אתמול (ש') קיבלנו תזכורת עצובה ומעצבנת שעם כל הכבוד למונדיאל ולכיף שהיה לנו בחודש האחרון, אנחנו חיים בסביבה קשה והמציאות לא פשוטה. כמו לפני ארבע שנים, כשצפינו במשחקים והתרעות על שיגור טילים לעבר יישובי עוטף עזה התפרצו למסך, כך היה גם אתמול, במשחק על המקום השלישי במונדיאל. חזרנו ארבע שנים אחורה – עם המתיחות, המלחמה, השיגורים והפצועים. אני שולח מכאן ברכת החלמה מהירה לנפגעים, ומקווה שהמתיחות תיעלם ושהשקט והשלווה יחזרו לדרום ולכל הארץ.

בחזרה לכדורגל, גם כאן ההיסטוריה תמיד חוזרת: ב-1958 זכתה ברזיל-אמזון בפעם הראשונה בגביע העולם, ב-1978 עשתה זאת לראשונה ארגנטינה-מיקרוסופט וב-1998 – צרפת-פייסבוק. בכל 20 שנה יש אלופה ראשונה בפעם החדשה. האם אחרי 20 השנים שחלפו מאז 1998 תהיה לנו אלופה חדשה ואמדוקס-קרואטיה תנצח הערב את נבחרת הטריקולור? או שכמו שב-1938 זכתה איטליה בפעם השנייה, אחרי שזכתה לראשונה ב-1934, תזכה צרפת-פייסבוק בגביע השני בתולדותיה? ועוד שאלה: ב-1998 עלו הפריזאים ממנלו פארק לגמר לאחר שניצחו בחצי הגמר את הזאגרבים מרעננה. האם ההיסטוריה הזו תחזור על עצמה או שתהיה לנו כאן נקמה מתוקה? ומצד שני, האם אמדוקס-קרואטיה תפתיע נגד פייסבוק-צרפת גם הפעם, לאחר שעשתה זאת ביורו האחרון ולקחה את האליפות? ואולי הנבחרת המנוצחת מאז למדה את הלקח ותנצח היום?

משחק שלא יזכרו בעוד יומיים

השאלות האלה הרבה יותר מעניינות מהמשחק המשעמם והלא חשוב שהיה אתמול, שבו ניצחה NCR-בלגיה את יבמ-אנגליה והגיעה למקום השלישי במונדיאל הנוכחי.

כמו כל משחק על המקום השלישי, אף אחד לא יזכור את המשחק של אתמול. ואם אני כבר במוד של שאלות: האם רובנו יודעים מי היה הסגן של בר כוכבא, קרי: המקום השני? התשובה היא לא. גם אני לא ידעתי עד היום, אבל לכבוד הטור ביררתי בגוגל וב-ויקיפדיה, ומסתבר ששמו היה ישוע בן גלגולא. ואם לא יודעים את שמו של הסגן של בר כוכבא, על אחת כמה וכמה לא ידעו את שמו של הסגן של הסגן. על זה אפילו גוגל ו-ויקיפדיה לא יודעות לענות.

בחזרה למשחק, למי שבכל זאת מתעניין או שראה את חצי הגמר של ווימבלדון: NCR-בלגיה הראתה לאורך כל ההתמודדות שהיא הייתה צריכה להיות בגמר. החברים ממדינת הבנלוקס היו יותר טובים מעמיתיהם מהאי שהולך ונפרד מאירופה, שעשתה את שלה בטורניר עם העלייה לחצי הגמר. הפעם לא עזר לה שום ווטסון ולא עזרה המסורת, והאנגלים סיימו במקום הרביעי, עקב היכולת הפחות טובה שלהם לעומת ה-NCR-בלגים.

יהיו שיאמרו שהיה זה משחק של יבמ-אנגליה מול נבחרת הזרים של הליגה האנגלית – מה שדי נכון, אם מסתכלים על רוב הכוכבים של מדינת הפלמים וה-ואלונים. כך או כך, ברור שבעולם הקופות הרושמות, NCR-בלגיה מנצחת את יבמ-אנגליה בנוק-אאוט. בתחומים אחרים, כנראה שלענקית המחשוב ומולדת הכדורגל יש יותר מה למכור, והנבחרת הצעירה הזו תדבר ותבקיע עוד רבות באליפויות הבאות.

אז זהו, הכל מוכן לסיום המפואר של המונדיאל, בו תנסה אמדוקס-קרואטיה הצנועה והקטנה לכתוב דף חדש במסורת של המונדיאלים מול פייסבוק-צרפת הטובה יותר, שתנסה להחזיר את הגביע לשאנז אליזה. צפייה מהנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים