מטה אוטודסק ישראל – עיצוב ותכנון במרכז תל אביב

סיור במשרדים הצבעוניים של החברה בשדרות רוטשילד, בלב האזור הסואן של העיר הלבנה

משרדי אוטודסק בתל אביב

משרדי אוטודסק ישראל
תכנון: סתר אדריכלים, מיכאל – מיכי – סתר
מתכננת אחראית: שירלי זמיר
צילומים: עוזי פורת

משרדי אוטודסק (AutoDesk) ישראל נמצאים בבניין גבוה בשדרות רוטשילד בתל אביב, בלב אזור הסיטי הסואן של העיר העברית הראשונה – אותו הבניין בו ממוקמים המשרדים של פייסבוק (Facebook) ישראל.

שני המשרדים תוכננו על ידי אותו משרד – סתר אדריכלים, שתכנן גם את המטות של גוגל (Google) בחיפה ובתל אביב. תכנון משרדי אוטודסק ישראל זכה בפרס אות העיצוב בארץ ובפרס אות העיצוב האירופי A'Design Award באיטליה.

אוטודסק היא חברה בינלאומית שמפתחת תוכנות עיצוב, תכנון והדמיות דו ותלת-ממדיות עבור תעשיות הייצור, הבנייה, התכנון, המדיה והבידור. במשרדי המחקר ופיתוח שלה בארץ מפתחים אפליקציות למכשירים ניידים ועיצובים למדפסות תלת-ממדיות.

מרכז הפיתוח החדש של החברה משתרע על פני ארבע קומות. התרבות הארגונית של אוטודסק מדגישה תחושת בית, כולל דאגה לרווחת העובדים ואפילו האפשרות להביא את הכלבים למקום העבודה. שילוב של תענוג וכיף. ההנחיות שקיבל משרד סתר אדריכלים הדגישו את החשיבות של עבודת צוות, קשר בין הצוותים ויצירת מקומות לעבודה ביחידים וכקבוצות.

מיכאל - מיכי - סתר, משרד סתר אדריכלים

מיכאל – מיכי – סתר, משרד סתר אדריכלים

כמו כן, אוטודסק, כחברת עיצוב, מחשיבה מאוד את נראות המשרדים. העקרונות המרכזיים במשרדים החדשים הם עושר עיצובי, תלת-ממדיות בתכנון ושימוש רב בחומרים כגון רצפת בטון, קירות מתכת בגוונים חמים, עץ ממוחזר ממשקופים של בתים ישנים, טיח וטפטים עם אלמנטים גרפיים הלקוחים מהתוכנות של אוטודסק. בתכנון הושקעה מחשבה איך לשלב בין הנוף הנשקף מכל צד דרך קירות הזכוכית לעיצוב המשרדים, כך שהנוף הוא חלק מהעיצוב.

התכנון כולל אזורי עבודה שקטים ומעוצבים וחדרי מפגש פורמליים וא-פורמליים, סגורים וחצי סגורים, שמשמשים כמחסום ויזואלי ואקוסטי בין המעבר הציבורי לאזורי העבודה. התכנון מאפשר זרימה נוחה ומפגשים בצורות שונות.

המשרדים תוכננו לפי התקן הירוק האמריקני LEED ברמת פלטינום – הרמה הגבוהה ביותר. יש בהם מערכות בקרה משוכללות השולטות באור, בווילונות ובמיזוג, ואיכות האוויר במשרדים הסגורים נבדקת כל הזמן. מה שנקרא ירוק בעיר הלבנה.

עיצוב מקורי ומרענן במשרדי אוטודסק בתל אביב

עיצוב מקורי ומרענן במשרדי אוטודסק בתל אביב

אזורים פורמליים יותר - ופורמליים פחות

אזורים פורמליים יותר – ופורמליים פחות

יש גם גיטרה...

יש גם גיטרה…

אפשר להתרווח ולהסתכל על הגרפיטי שעל הקירות

אפשר להתרווח ולהסתכל על הגרפיטי שעל הקירות

אנשים ומחשבים במשרדים

אנשים ומחשבים במשרדים

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים