יבמ חושפת כלים חדשים ומשולבים של קוגנוס, DB2 ו-InfoSphere

תוכנה חדשה של יבמ לניהול מידע ולמיחשוב עסקי אנליטי מסייעת בהפקת תובנות ארגוניות מהירות יותר - בדרך לעסקים חכמים ● הכלים הושקו בכנס שעורכת יבמ השבוע בלאס וגאס

יבמ (IBM) הציגה בכנס שהיא מקיימת בימים אלה בלאס וגאס תוכנה חדשה המשלבת ניתוח עסקי אנליטי עם יכולות אופטימיזציה של כוח העבודה. לראשונה בתחום המיחשוב הארגוני, משלבות המערכות החדשות של יבמ בין יכולות רשת חברתית ובין כלי עבודה שיתופית, על מנת לשרת עובדים ניידים הפועלים בשטח. השוק שאליו פונות המערכות הללו צפוי לצמוח, ולהגיע עד 2013 ל-1.19 מיליארד דולרים.

במהלך הכנס, שמתקיים תחת הכותרת "מידע על פי דרישה", הציג הענק הכחול כלי ניתוח אנליטי עסקי המעמידים את היכולות האנליטיות בהישג ידם של משתמשי קצה רבים מאלה שאפיינו את הגרסאות המוקדמות יותר. ממשק המשתמש החדש שאותו מציעה יבמ מקביל באופן הדוק לאופן העבודה והשימוש היום-יומי הטיפוסי בנתונים, בכלל זה תמיכה במכשירי קצה ניידים ושילוב יכולות רשת חברתית על מנת לקבל החלטות ארגוניות מהירות יותר, בתהליך שיתופי יותר.

התוכנה החדשה של יבמ מוציאה את הניתוח האנליטי מתחומי הפורמטים המסורתיים שלו, ומתכונת הדו"חות, הטבלאות והתרשימים, וזונחת אותם לטובת מבנה אינטראקטיבי יותר וניתוח רחב ומעמיק יותר. אלה מתאפשרים בין השאר בזכות מערכת מובנית של הדרכת משתמשים, העושה שימוש בתמונות ובקטעי וידיאו בתוך מסגרת התוכנה עצמה. משתמשי התוכנה יכולים להפיק תובנות מיידיות בעזרת הכלים האנליטיים, בכל זמן ובכל מקום, בעזרת מכשירי הקצה הניידים. היכולות החדשות האלה צפויות להשפיע משמעותית על האופן שבו מתקשרים עסקים ומשתמשים עסקיים עם צוותי העבודה שלהם, שותפים עסקיים, מנהלים ולקוחות – בכל העולם.

הזינוק בנפח התנועות העסקיות שבהן מעורבים משתמשים ניידים צפוי להכפיל את מספר העסקות האלה פי 40 עד 2015, תוך יצירת הזדמנות עסקית וצורך אמיתי באופטימיזציה של מערכות טכנולוגיות הנתונים על מנת להתמודד עם כמויות המידע, המזנקות במהירות. יחד עם הגידול חסר התקדים בהיקף כוח העבודה הפועל באורח נייד, בשטח, מתגבשת ההזדמנות לאימוץ תפיסה חדשה של משרד ללא גבולות, תוך יצירת בינה עסקית ותובנות חדשות שיאפשרו לתקשר באורח אפקטיבי יותר עם לקוחות וספקים כאחד. מחקר עדכני של יבמ, שהקיף 1,900 מנהלי כספים בארגונים בכל העולם, גילה, כי עסקים הפועלים בעזרת כלי מיחשוב עסקי אנליטי רושמים גידול נוסף, של 33%, בהכנסותיהם והחזר על ההשקעה הגבוה ב-32% בהשוואה לארגונים אחרים.

בין המוצרים החדשים שנחשפו, שנועדו על מנת להתמודד עם מכלול האתגרים הללו, ניתן למצוא את חבילת קוגנוס 10, שמשלבת כלי שיתוף חברתי וכלים אנליטיים למשתמשים עסקיים. זאת, על מנת להפיק בינה עסקית בזמן אמת, תוך הצגת ממשק משתמש אחיד וידידותי, בין אם בעבודה בקיוון ישיר ובין אם ממכשירים ניידים מכל סוג, לרבות iPod ,iPad ובלקברי (Blackberry). להרחבה על קוגנוס 2010 – לחצו כאן.

תוכנת בסיס הנתונים DB2 במהדורה 10 מסייעת בשילוב נתוני עבר, הווה ועתיד, ומציעה שיפור של 40% בביצועים.

שרת הנתונים InfoSphere עוסק בתהליכי הטיפול בנתונים והזרמתם בין מערכות שונות, על מנת להבטיח שילוב מדויק יותר של סוגים שונים של נתונים ולאפשר לוודא את מידת הדיוק של הנתונים האלה לפני שנעשה בהם שימוש בפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים