דיווח: טוויטר שוקלת קידום משתמשים תמורת תשלום

על פי הדיווח, משתמשים יוכלו לשלם לטוויטר במטרה שהיא תציע את שם המשתמש שלהם למשתמשים אחרים, אם על ידי הבלטתו ברשימה או על ידי הצגת שמות של משתמשים משלמים ברשימה מיוחדת שתופיע בדפי הגולשים ● מדובר במהלך שנמצא עדיין בשלב ההתחלתי שלו ● בטוויטר לא אישרו ולא הכחישו את הדיווח

טוויטר (Twitter) שוקלת מהלך חדש שיאפשר למשתמשי הרשת החברתית לקדם את עצמם, במטרה לצבור עוקבים חדשים. לפי פיטר קפקה, בעל טור ב-All Things digital, מדובר במהלך שנמצא עדיין בשלב ההתחלתי שלו, ועל פיו יוכלו משתמשים שירצו בכך לשלם לטוויטר תמורת כך שהיא תציע את שם המשתמש שלהם למשתמשים אחרים, אם על ידי הבלטתו ברשימה או על ידי הצגת שמות של משתמשים משלמים ברשימה מיוחדת שתופיע בדפי הגולשים.

החברה בודקת האם לשלב את המוצר החדש הזה באופן פנימי, באתר עצמו בלבד, או לאפשר לכותבי תוכניות מצד שלישי להשתמש בו במקביל. נכון להיום, מדובר במאפיין שמוצע על ידי תוכניות צד שלישי בלבד. כך, למשל, מציע היישום הפופולרי TweetDeck את עמודת TweetDeck Recommends, ומידע מסוג זה זמין גם ביישומים אחרים שמתממשקים ל-API של טוויטר.

הנהלת הרשת החברתית לא אישרה או הכחישה את הידיעה. שון גרט, דובר החברה, אמר, כי "בסופו של דבר, תהיה לטוויטר ערכה של מוצרים מקודמים ומסחריים, אך עדיין לא נקבעו המרכיבים של הערכה הזו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים