צפריר חקלאי, מנכ"ל מק'אפי ישראל, הושעה מתפקידו

חקלאי, שמונה לפני כשנתיים בעקבות חקירה לבדיקת אי-סדרים בסניף, הושעה בתום חקירה דומה שהחלה לפני חודש ● כזכור, בחקירה הקודמת הושעה המנכ"ל דאז, יניב אלפי, שלאחר מכן פרש מהחברה - למרות שהחקירה לא העלתה תוצאות ולא הוגשה נגדו תביעה

יממה לאחר עזיבתם המפתיעה של מנהלי גלאסהאוס (Glasshouse) ישראל, דורון רוזנבלום ומיכאל בורשטיין, נודע כי מנכ"ל של סניף מקומי בחברה גלובלית נוספת בדרכו החוצה. המדובר בצפריר חקלאי, מנכ"ל מק'אפי (McAfee) ישראל, שיצא לפני ימים אחדים לחופשה כפויה.

לפני כחודש הגיע ארצה צוות בדיקה של מטה מק'אפי העולמית, לבדיקת חשדות לאי סדרים בסניף המקומי. יצוין, כי זו החקירה השניה של הנהלת מק'אפי העולמית בסניף, בפרק זמן של פחות משנתיים. זמן מה לאחר מכן מונה אליק חייק, לשעבר איש מרקורי (Mercury) ו-HP ישראל, כמחליף זמני לניהול הפעילות של הסניף.

חקלאי מונה לתפקיד בסוף 2008, לאחר בדיקה קודמת לחשדות שכאלה, אשר הסתיימה בעזיבתו של יניב אלפי, ששימש כמנכ"ל הסניף, אולם לא העלתה תוצאות ולא הוגשה נגדו תביעה. גם אלפי הוצא לחופשה כפויה, ולאחר מכן פרש. במהלך מרץ האחרון התבצעו שימועים לכמה מאנשי המכירות והתמיכה הטכנית בחברה, לרבות חקלאי, אולם המסקנות לגבי תוצאות הבדיקה הנוכחית טרם התקבלו. בעקבות הבדיקה יצא חקלאי לחופשה.

בראיון לאנשים ומחשבים עם פרסום הפרשה החדשה לפני כחודש, אמר עו"ד אביב אילון, פרקליטו של אלפי, כי "כאשר ייצגתי את אלפי בפרשה הקודמת, חשבתי שחברה בסדר גודל שכזה, שעשתה פעולות שבסופו של יום הובילו אותה להפסיק את עבודתו של אלפי, סביר להניח שתפעל בפעם הבאה בזהירות רבה". לדברי עו"ד אילון, "אם כבר עשו בדיקות ולכאורה ביצעו ניקוי אורוות, הרי זה מאוד מוזר שחלפו להם רק 18 חודשים וכבר יש חשדות נוספים לאי סדרים לכאורה".

לא ניתן היה להשיג את תגובת חקלאי לדברים. לא נמסרה תגובה ממק'אפי ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים