הושלמה עסקת מכירת גרעין השליטה בבזק לשאול אלוביץ'; היקף העסקה: 6.5 מיליארד ש'

במסגרת העסקה, הועברו לבי-קומיוניקיישנס, שבשליטתו של אלוביץ', 30.44% ממניות החברה ● בשבוע שעבר הוסר המכשול האחרון להשלמת העסקה, לאחר שהוענק לה האישור של הממונה על ההגבלים העסקיים

קבוצת אייפקס-סבן-ארקין השלימה הבוקר (ד') את מכירת גרעין השליטה בבזק לאיש העסקים שאול אלוביץ'. במסגרת העסקה הועברו לחברת בי-קומיוניקיישנס שבשליטת אלוביץ' 30.44% ממניות בזק, תמורת כ-6.5 מיליארד שקלים.

העסקה נחתמה כבר ב-25 באוקטובר, אולם היה צורך באישורים שונים בטרם יתאפשר להשלימה באופן סופי. בין השאר, נזקקו הצדדים לאישוריהם של ראש הממשלה, משרד התקשורת, והממונה על ההגבלים העסקיים. בשבוע שעבר הוסר המכשול האחרון להשלמת העסקה, לאחר שרונית קן – הממונה על ההגבלים העסקיים, אישרה אותה בכפוף לכמה תנאים שנועדו להבטיח, כי השליטה של אלוביץ' ביורוקום לא תפגע בתחרות בתחום ציוד הקצה הסלולרי והמרכזיות המשרדיות.

לאחר השלמת העסקה, שנחתמה אחר הצהריים במשרדו של שר התקשורת, משה כחלון, הצטרפו לדירקטוריון בזק נציגי בי-קומיוניקיישנס, במקום נציגי קבוצת אייפקס-סבן-ארקין. הנציגים החדשים בדירקטוריון הם אור אלוביץ', אורנה אלוביץ'-פלד, אלדד בן משה, אלי הולצמן, עמיקם שורר, פליקס כהן, וכמובן שאול אולביץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים