תוכן שיווקי

בנק לאומי ביצע פרויקט ליישום פתרונות אחסון מהיר של קמינריו להאצת יישומים בנקאיים קריטיים

15/06/2014 12:16
פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. קמינריו

בנק לאומי ביצע פרויקט לשדרוג והרחבת השימוש במערכת האחסון All Flash עתירת הביצועים של חברת קמינריו הישראלית עבור יישומים בנקאיים קריטיים. בנק לאומי רכש ויישם את הגרסה החדשה (גרסה 4) של Kaminario K2 עבור מספר יישומים קריטיים בארגון כגון: מערכת ניהול תיקי השקעות המשרתת את לקוחות בנקאות פרטית , מערכת תומכת פעילות חדרי עסקות ומערכת חישובי המס בניירות ערך.

הכל, במטרה להאיץ את רמת התגובה, הביצועים והזמינות של המערכות ללקוחות הבנק. בעקבות שילוב הפתרון של קמינריו שופרו משמעותית  זמני התגובה של העבודה המקוונת, זמני ביצוע החישובים והפקת הדוחות ביישומים השונים פי 2 עד פי 10 בממוצע.

בנוסף, קוצר הזמן של תהליכי ה- Batch במאות אחוזים ללא כל שינוי אפליקטיבי ותשתיתי.

הפרוייקט בוצע על ידי צוות התשתיות של בנק לאומי בשיתוף מחלקת ה- Professional Services של קמינריו.

בנק לאומי היה אחד מן הארגונים הראשונים בישראל שיישם פתרון K2  של קמינריו לפני כשלוש שנים. הטכנולוגיה של קמינריו הוכיחה יכולת צמצום זמני המתנה והשהיה אל מול האחסון המרכזי וסיפקה ביצועים עקביים, גם בעומסים כבדים בזכות ארכיטקטורת Scale-Out הייחודית לקמינריו.

לדברי יוסי שרוני, אחראי מערכות האחסון בבנק לאומי, "הבנק שם לו ליעד להטמיע מערכות טכנולוגיות אשר יביאו לשיפור השירות וחווית הלקוח. כעת בחרנו להרחיב את היישום של קמינריו גם למערכת התומכת בפעילות חדרי העסקאות . ביישום החדש הצלחנו לשפר משמעותית את התהליכים החשובים בבנק ולהשיג קיצור של התהליכים העסקיים ובכך לשפר את מהירות התגובה ללקוחותינו . השיפור הושג ללא כל שינוי באפליקציה או במסד הנתונים."

לדברי רון דוידי, מנהל אזור EMEA בחברת קמינריו, "הייחוד בפתרון של קמינריו הינו היכולת לספק זמני תגובה נמוכים לכל סוג של Workload. יכולת ה- 3D של קמינריו מביאה לידי ביטוי את רמת שירות הגבוהה לכל סוגי היישומים – OLTP, OLAP, Virtualization-VDI .

הפתרון מקטין את זמני ההמתנה ומספק תפוקה מהירה הרבה יותר, כל זאת בשילוב של פתרונות הגנה גבוהה על המידע. הבנק בחר לפני מספר שנים בפתרון הייחודי של קמינריו שהוכיח את ה- ROI שלו בצורה ברורה ושיפר רמת השירות. כעת אנו שמחים שהבנק מרחיב את השימוש למערכות נוספות.  פתרון ה- All Flash Array של קמינריו, מספק רמת ביצועים גבוהה במאות אחוזים באמצעות גישה מהירה יותר למידע בהשוואה לפתרונות אחסון מסורתיים או פתרונות SSD-Flash אחרים".

אירועים קרובים