פלאפון הוסמכה לתקן אבטחת המידע PCI DSS

זוהי חברת הסלולר הראשונה שהוסמכה לתקן הזה, לאחר תהליכי הכנה והסמכה שארכו כשנתיים

פלאפון הוסמכה על ידי קומסק (Comsec) לתקן אבטחת המידע PCI DSS והיא חברת התקשורת הסלולרית הראשונה בארץ שקיבלה אותו. תהליכי ההכנה וההסמכה ארכו כשנתיים והיו כרוכים בהפעלת צוותי עבודה רבים וחוצי ארגון, הן באגפי הפיתוח והן באגפי התשתיות, הביטחון וההנדסה.

הפרויקט כלל מיפוי סביבת המיחשוב והרשת של פלאפון ונתיבי כרטיסי האשראי, סקר תאימות לתקן, התאמת תצורת מערכות ותשתיות החברה לדרישותיו, פיתוחים ייעודיים במערכות הליבה ומבדק הסמכה, אותו פלאפון עברה, כאמור.

באמצעות ההסמכה, פלאפון יכולה להעניק ללקוחותיה תהליך מאובטח, ללא חשש מדליפת מידע. התהליך תומך בשיתופי הפעולה שהשיקה החברה בחודשים האחרונים עם חברות האשראי, כדי לספק שירותי תשלום באמצעות הסלולר ושירותים נוספים.

שמעון הרץ, סמנכ"ל מערכות מידע בפלאפון, ציין כי "אנחנו רואים בנושא אבטחת המידע ברשת עדיפות עליונה ושמחים על הסמכת התקן החדש, שיאפשר לנו להעניק ללקוחותינו צורת תשלום בטוחה ונוחה".

לדברי נדב שץ, ראש תחום PCI בקומסק ייעוץ, "הסמכת פלאפון לתקן PCI DSS מבטיחה ללקוחותיה ולשותפיה כי נתוני כרטיסי האשראי שלהם מוגנים בהתאם לדרישות אבטחת המידע המחמירות והעדכניות ביותר. על רקע האיומים המתגברים בעולם התשלומים וכרטיסי האשראי, הצטרפותה של פלאפון למעגל הארגונים המוסמכים לתקן זה מלמדת על חשיבות יישום התקן בקרב ארגונים, כמו גם על המודעות לחשיבות ההגנה על נתוני כרטיסי האשראי בישראל. אנחנו צופים שמגמה זו תמשיך ותתגבר ב-2014, בכל המגזרים העסקיים ובקרב ציבור מחזיקי הכרטיסים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים