תוכן שיווקי
לקראת אירוע Customer vInnovation, יום ב', 25 בדצמבר, מלון שרתון, תל אביב

"ההעצמה הדיגיטלית מביאה הגדלת תפוקתיות ורווחיות הארגונים"

21/12/2017 15:03
שלומי אביב, המנכ"ל החדש של VMware ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"ארגונים נמצאים בעיצומו של המסע להפיכתם לדיגיטליים. מנהלים מבינים כי ההעצמה הדיגיטלית מביאה להגדלת התפוקתיות של העובדים ומניבה עוד רווחיות עבור הארגונים", כך אמר שלומי אביב, מנהל מכירות אזורי, SDDC ו-NSX ב-VMware.

אביב התראיין לקראת אירוע Customer vInnovation. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב', 25 בדצמבר, במלון שרתון בתל אביב, תחת הכותרת Take your digital transformation to the next level at the vInnovation Roadshow.

אביב ציטט דו"ח של פורבס (Forbes) שפורסם באחרונה, שהתבסס על ראיונות עם יותר מ-2,100 מנמ"רים ומשתמשי קצה מ-16 מדינות, המסתייעים בעבודתם ביישומים ובאפליקציות דיגיטליות. "מהמחקר עולה", אמר, "כי הדבר מביא האצה של הפרודוקטיביות של הארגונים עד פי שניים. כך, בחברות ביטוח, שימוש באפליקציות הדיגיטליות מביא לצמצום המפגשים של הלקוחות עם סוכני הביטוח, ובארגוני בריאות ניתן להזמין תורים לבדיקות ולקבל תרופות ומרשמים באופן דיגיטלי. מצב חדש זה הופך את העובדים ליותר יעילים".

לדברי אביב, "להעצמה הדיגיטלית יש השפעה על השורה התחתונה של הארגון, היא מביאה אותו להיות רווחי יותר. כך, 89% מהמנמ"רים שהשתתפו במחקר של פורבס אמרו שעובדים מועצמים דיגיטלית תורמים לגידול ברווחי הארגון בשיעור של 15% מהתפוקה".

"אחת המהפכות שאנחנו, ב-VMware, חוללנו בארגונים הייתה בתשתית הדיגיטלית בעולם הדטה סנטר", אמר אביב. "הבאנו למצב המאפשר לבנות סביבות מחשוב מלאות, שכוללות שרתים, מערכות אחסון ורישות, עם מעטפת אבטחת מידע – כשהכל מוגדר תוכנה. כך, מתקבלות תשתיות מחשוב וירטואליות המספקות סביבה דיגיטלית במהירות, בתוך דקות – ולא כמו בעולם ה-'ישן', אז התהליך ארך ימים עד שבועות".

"גישה מאובטחת למידע הארגוני מכל התקן נייד"

אביב ציין פרויקט שערכו אנשי הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה באמדוקס (Amdocs), אותו כינו אנשי החברה EaaS – סביבה כשירות. הוא אמר כי בעקבות הפרויקט, כל מפתחי החברה מזמינים סביבה דיגיטלית, שבעבר היה לוקח ימים עד שבועות לייצר אותה – וכיום מדבר בדקות ספורות. מצב חדש זה מעלה את תפוקתיות העובדים בארגון".

מימד חדש נוסף, ציין, הוא ש-"כיום, השילוב של עובדים ניידים עם מכשירי קצה מגוונים וטכנולוגיית הענן מספק לעובדים הניידים את אותם חוויית משתמש וביצועים שהיו רגילים להם במחשב המשרדי שלהם. אנחנו מספקים סביבת עבודה המאפשרת גישה מאובטחת למידע הארגוני מכל התקן נייד. הפלטפורמה לניידות של העובדים משמשת כמנגנון של חיבור משתמשים עם שירותי IT, בדרך שהיא בלתי תלויה במכשיר. היא מאפשרת שיתוף קבצים וסינכרוניזציה של יישומים ניידים, יישומי תוכנה כשירות וכמובן – גישה לכל האפליקציות הקיימות במחשבים האישיים של המשתמשים. כך, במקום לנהל את המכשירים אנחנו מנהלים את הפעילויות".

בהיבט אבטחת המידע אמר אביב כי "עם פלטפורמת NSX אנחנו עוזרים לארגונים למנוע הדבקה שקיימת בדטה סנטר. זאת, כי כל מכונה 'עטופה' בפיירוול. כך, אנחנו מאפשרים לארגון להיות יותר היברידי: אם הטמעת NSX בדטה סנטר, אתה יכול להעביר נתונים ויישומים לענן הציבורי, עם אותה מדיניות וכלי ניהול. המדובר, בעצם, בהרחבה של הדטה סנטר, עם יכולת לנהל גם בעננים חיצוניים".

אביב סיכם באמרו כי "בשנה החולפת גדלנו בנתון דו ספרתי באחוזים בטכנולוגיות הללו – גם במחזור המכירות וגם בכמות הלקוחות החדשים. אני מעריך כי המגמה תימשך גם בשנה הבאה".

אירועים קרובים