תוכן שיווקי

השירות ההיברידי שמשנה את חוקי המשחק בעסקים

תקשורת ו-IT ממקור אחד ובחשבונית אחת - פרטנר עסקים נכנסת לשורש הכאב הכרוני בחברות ובארגונים ומציעה ייעוץ ותמיכה מלאה, כולל ליווי והצבה קבועה בחצר הלקוח, הן לרשתות התקשורת והן לציוד המחשוב

24/11/2025 10:00
ייעוץ ותמיכה מלאה הן לרשתות התקשורת והן לציוד המחשוב

מאת גיא רונן, בשיתוף פרטנר עסקים

 

אם תשאלו כל עסק, מכל סוג, סדר גודל וסגמנט, מהם כאבי הראש הכרוניים של יום העבודה – סביר שתקבלו שתי תשובות עיקריות: רשתות התקשורת וציוד ה-IT. זה מתחיל בבחירת החומרה, הראוטר והנתבים, ממשיך בפריסה, חיבור ואבטחת מידע, ובעצם לא נגמר לעולם. הצורך בעדכוני גרסה ושדרוגים עם התקדמות הטכנולוגיה – וכמובן, בתיקון מידי של תקלות שתמיד קורות – מלווה את העסק לכל אורך חייו. גם עבור ארגון גדול מדובר בהתעסקות לא קטנה, קל וחומר בעסק בינוני וקטן. העסקה קבועה של מומחי תקשורת ואנשי IT היא לא מעשית עבור פירמת עורכי דין או רואי חשבון בגודל ממוצע. אבל האמת שאין בה צורך. כי בעידן השירותים המנוהלים, אפשר "ללכת בלי ולהרגיש עם".

חברות ועסקים רבים נשענים כיום על מיקור חוץ עבור המישורים הטכניים, כך שיוכלו לפנות את עצמם ואת אנשיהם לעבודה חלקה ושוטפת בנושאי הליבה. פרטנר עסקים לקחה את השירות הזה צעד אחד קדימה, ובאופן חריג בתעשייה איחדה את שני השירותים – מומחי תקשורת ו-IT  תחת ספק אחד, כתובת אחת ואפילו חשבונית אחת.

זה מתחיל בשירותי אינטגרציה למיטב היצרנים בעולם – Checkpoint, Juniper, Fortinet ועוד רבים אחרים, על כלל ההסמכות הנדרשות לכך ובמקסימום ניסיון ומקצועיות, ומגיע עד הצבה פיזית של אנשי מקצוע בעסק בהתאם לדרישה ולצורך. שירות היברידי כזה, שכולל את הפרויקט, התמיכה (HelpDesk) וההגעה לחצר הלקוח למספר שעות בשבוע, או אפילו עד כדי נוכחות קבועה של מומחה, פוטר את העסק מכאב הראש הכפול ומייתר את הצורך בהעסקת צוות של מומחי תקשורת ואנשי IT.

אמנם, פרטנר עסקים פועלת כאן במתכונת של One stop shop, אבל חבילת השירות שלה היא גמישה, ונבנית tailor made עבור הלקוח ובמשותף עימו. במקרים רבים מדובר בתהליך שלם, שכולל ייעוץ, אפיון פתרון והטמעתו בפועל בין אם זה התקנה של ציוד תקשורת ואבטחת מידע לחברה גדולה ומרובת סניפים או פרויקט של מיגרציה וטרנספורמציה – למרכזיה וירטואלית בענן, מ-Outlook ישן למיקרוסופט 365 ועוד. אבל זה לא הכרחי: השירות יכול גם לכלול תפעול של ציוד קיים ותמיכה במערכות שכבר פועלות בחצר הלקוח.

"אנחנו מתחילים בלשבת עם הלקוח, למפות את המצוי והרצוי, להבין את הצרכים ולהציע אפשרויות וטכנולוגיות שאולי הוא לא מכיר", אומר תומר דניאל, מנהל מחלקת הפיתוח העסקי בחטיבת הלקוחות העסקיים של פרטנר. "השירות המעודכן שלנו יכול להתחלק לשניים, שרותי מומחה תקשורת ו-IT. בתחום התקשורת והרשתות, בהיבטי ההתקנה והתמיכה השוטפת, אנחנו מדברים בעיקר על נתב (ראוטר), סוויצ'ים וחומת אש (Firewall), אבל זה לגמרי יכול להשתנות פר לקוח ופרויקט. יש גם מספר רמות שירות, מתמיכה בסיסית בשעות העבודה הסטנדרטיות ועד שירות פרימיום של 24/7 לארגון שלא יכול להרשות לעצמו זמני השבתה ממושכים".

דניאל מוסיף, כי מנעד הלקוחות, כמו גם גיוונם מבחינת תחומי העיסוק, הוא עצום ומקיף למעשה את המשק כולו. "השירות המנוהל וההיברידי שאנחנו מציעים כעת רלוונטי לתאגידי ענק, לעסק של 10-8 עובדים ולכל מה שביניהם. אם יש תסכול שמשותף לכולם, הרי שזה התפקוד היומיומי של מערכות המידע ורשתות התקשורת. אנחנו באים לארגונים ומציעים להם לגלגל את ה'כאב' הזה אלינו ולחסוך לעצמם חצאי ימים של מאמץ סיזיפי ברדיפה אחרי ספקים שונים, וגם המון ביורוקרטיה תפעולית וחשבונאית מול כל ספק בנפרד. היכולת להבטיח שלפחות ברמה הטכנית, העסק יתקתק כמו שצריך בכל שעה ביום – ושאם בכל זאת קורה משהו, יש כתובת אחת ויחידה לטיפול בכל מה שנדרש – היא לא פחות מגיים צ'יינג'ר בעולם העסקי העמוס ממילא של היום".

המומחים שלנו מחכים לכם. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים