מלם תים מגדירה מחדש את הטרנס' הדיגיטלית עם סיילספורס
חטיבת סיילספורס של מלם תים, בניהולו של יעקב גאון, הפכה בשנה האחרונה לשחקן מוביל בשוק ה-CRM הציבורי, העסקי והחברתי בישראל, וככזו - היא ניצבת בחוד החנית של הטרנספורמציה הדיגיטלית במדינה
מאת: הילל יוסף
"ארגונים נמצאים בשלבים שונים של הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. מערכות ה-CRM הן מזה זמן לא רק כלי ניהולי, אלא הבסיס לטרנספורמציה דיגיטלית שמחברת בין נתונים, חוויות ותובנות. אין מדובר רק בטכנולוגיה, כי אם בתפישה ארגונית. בשנה האחרונה, חטיבת סיילספורס (Salesforce) של מלם תים הפכה לשחקן מוביל בשוק ה-CRM הציבורי, העסקי והחברתי בישראל, וככזו, היא ניצבת בחוד החנית של הטרנספורמציה הדיגיטלית", כך אמר יעקב גאון, מנהל פעילות סיילספורס במלם תים.
כך מקבלים הלקוחות יתרון קריטי לזמני הפרויקטים שלהם
לפי גאון, "האתגר ברבים מהארגונים נובע מכך שיש להם הרבה תהליכים ומערכות מורכבות, ועליהם לפעול בהלימה לרגולציות במגזר שלהם. אנחנו מציעים מערכת מותאמת ללקוח, עם מענה לצרכיו, תוך פישוט והענקת מבט 360 על הלקוחות, לצד תובנות המניעות לפעולה".
הוא הוסיף כי "בשל פתרונות מוכנים מראש מגזרית, אנו מציעים לארגונים יותר יכולות מיכון עם קיצור תהליכים, ללא צורך בהתאמות או פיתוחים".
"לאחר מכן", הוסיף גאון, "אנו מציעים לארגון לגדול, תוך ניצול הפלטפורמה הקיימת, וללא מוצרי צד ג' – אנו מהווים את ה'גשר', התשתית של ה'לגו', ועליו ניתן להוסיף עוד ועוד אבני בניין, לצד עבודה בכמה עננים".
לדברי גאון, "אנחנו משלבים בפרויקטים שלנו ניסיון שצברנו בפרויקטי עבר, תוך עבודה במתודת אג'ייל מותאמת, עם מערך של מאיצים עסקיים. אותם מאיצים עסקיים הפחיתו את זמני הפרויקטים בעשרות אחוזים. כלל היכולות שלנו מניב חיסכון של פיתוח ידני, מוריד סיכונים ומייצר ערך מיידי ללקוח הארגוני".
"לצד יישום ענן ייעודי מותאם תעשייה", המשיך ואמר גאון, "אנו מציעים שימוש בכלים כמו אומניסטודיו (OmniStudio), מנוע חוקה עסקית, וכלים נוספים, לשם יצירת מסכים ותהליכים אינטראקטיביים בזמן קצר. כל אלה הם יתרון קריטי לזמני הפרויקט".
פרויקטים זוכי פרסים ופרויקט החטופים – הרגיש והמשמעותי
"בשנה האחרונה", ציין גאון, "השגנו כמה הישגים מרכזיים: זכינו בתשעה פרויקטי ענק בתחום, בעולמות הפיננסים, הרפואה, הציבורי-ממשלתי, התשתיות והפילנתרופיה.
ביצענו מספר פרויקטים בעולם זה: בקרן פילנתרופית גדולה, יישמנו את מודול ה-Nonprofit Cloud, שמנהל מענקים, פורטפוליו ויוזמות פילנתרופיות. המערכת מאפשרת בקרה ומדידה בזמן אמת, מה שמעניק להנהלה יכולת לקבל החלטות מדויקות הרבה יותר".
הוא הוסיף ופירט כי "בנק לאומי הוא לקוח ותיק של סיילספורס והיה הגוף הפיננסי הראשון במדינה שעלה לענן. בפרויקט המשכנתאות בבנק לאומי, בנינו מסלול אישור דיגיטלי מלא בתוך כמה שבועות, והפכנו תהליך מורכב – לחוויה פשוטה, עבור הבנקאי וגם עבור הלקוח. המשכנתא הפכה לתהליך דיגיטלי מהיר ומונגש, בלא פגיעה באבטחת מידע".
עוד ציין גאון כי "פרויקט החטופים הוא מאוד רגיש ומשמעותי, ואנחנו מלווים אותו מול משרד ראש הממשלה. הקמנו 'קפסולה' לכל חטוף/ה, ופעלנו לתחזוקת המערכת של סיילספורס, שמחברת את כל הגורמים הרלוונטיים, לטובת ניהול מלא של התמיכה במשפחות".
"נמשיך להוביל את הדיגיטליזציה בארגונים בישראל", סיכם גאון, "ונציע להם חוויות מותאמות אישית, אינטגרציות חכמות, וקבלת החלטות חכמות מבוססות נתונים, עם תשתיות שמבוססות על נתוני אמת. נציע לארגונים טכנולוגיה שתהיה שקופה, קלה ויעילה – על מנת שהלקוחות הארגוניים יקבלו ממנה ערך מיידי. אנחנו רק בתחילת הדרך. המטרה היא ליצור חוויית לקוח ושירות ציבורי שאינם נופלים מהרמה שיש במגזר הפרטי, תוך התבססות על מהירות, חדשנות ויעילות. נהפוך את סיילספורס לספינת דגל טכנולוגית במדינה. בשנת 2026 נכפיל את מצבת המומחים בחברה לתחום, ונגדיל משמעותית את היקף הפרויקטים".










