תוכן שיווקי
בעקבות אירוע קומוולט

הכירו את שותפי קומוולט: אריאל כהן, מנהל צוות טכני בבי-לוקאל

"קומוולט כל הזמן מתחדשת ונותנת מענה בכדי לחזור לפעילות מלאה", אמר כהן

26/06/2025 16:31
אריאל כהן, מנהל צוות טכני בבי-לוקאל.

ספר על עצמך ועל מסלול הקריירה שלך.
"התחלתי את דרכי בקבוצת ICL (לשעבר כיל), כמנהל תחום חדרי שרתים ותשתיות. במסגרת התפקיד הייתי אחראי על כל מערך הגיבוי והשחזור של החברה, שמתפרס על פני מספר אתרים בארץ ועוד כמה מדינות על פני הגלובוס – דבר שהיווה אתגר בבניית מערכת קומוולט לטובת מערך הגיבויים/שחזורים של החברה. בהמשך דרכי עברתי לבי-לוקאל (Belocal), שבה אני מנהל את צוות המומחים של החברה, שנותן מענה הן ללקוחותיה והן לארגונים אחרים בנושא קומוולט. אנחנו מטפלים בלקוחות החברה: ICL, שטראוס, שופרסל, בזק, אמדוקס, פלאפון, מגדל ועוד".

מהו התחביב המרכזי שלך?
"התחביב המרכזי שלי הוא עבודה עם עץ – תחום שמאפשר לי לשלב בין יצירתיות, דיוק, ואהבה לחומר טבעי וחי. אני אוהב לקחת רעיון פשוט, לעצב אותו בראש, לתכנן אותו בקווים נקיים ולהפוך אותו לפריט ממשי – בין אם זה רהיט שימושי, חפץ דקורטיבי או מתנה בעבודת יד.

עבורי, עץ הוא לא רק חומר גלם – הוא שפה. דרך התחביב הזה אני מצליח להביע רעיונות, לחדד מיומנויות טכניות, וגם לקחת רגע לנשום עמוק ולברוח מהשגרה. זה עולם שתמיד יש בו מה ללמוד, לגלות ולשפר – וזה מה שמחזיק אותי בו כל כך חזק".

ספר על הפעילות המשותפת עם קומוולט בשוק הישראלי, הצלחות והישגים.
"לבי-לוקאל יש צוות שירותים מקצועיים (PS) עם ידע נרחב בעולם התשתיות בכלל ובקומוולט בפרט. בנושא קומוולט, אני והצוות מתפעלים את מערך הגיבויים, בחלק מלקוחות החברה, ובארגונים אחרים אנחנו מבצעים סקרי אתר. סקרים אלה מתבססים על הידע הנרחב שרכשנו במשך הזמן. הסקרים נותנים ללקוח מבט של מומחה מהחוץ והתוצר שלהם משפר ומייעל את תהליכי הגיבוי/שחזור בקרב הלקוחות".

מה לדעתך היתרונות עבור הלקוחות בפתרונות של קומוולט?
"בימים אלה, כשמדינת ישראל מותקפת כל הזמן בניסיונות הצפנת מידע, יש חשיבות מרכזית לכל ארגון לשמור על המידע הקיים אצלו. מצד אחד שהמידע יהיה זמין ומהצד השני – למנוע הצפנה. כאן נכנסת תוכנת קומוולט, שכל הזמן מתחדשת, ונותנת מענה להגנה עדכנית על המידע מצד אחד ומהצד השני מאפשרת שחזורים מהירים, כדי לחזור לפעילות מלאה".

אירועים קרובים