תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Cloud and Data Access Webinar

הפלטפורמה שעונה לאתגרים שנובעים מאימוץ יישומים מבוססי ענן

15/01/2024 12:25

אפליקציות SaaS (תוכנה כשירות) ואימוץ מודלים של ענן מציבים אתגרים רבים שאיתם מתמודדים ארגונים. תהליך אימוץ של אפליקציות ענן הוא מהיר, נוח, קל ומוסיף ערך יוצא דופן, אך מגיע עם פשרות שאינן תמיד ברורות. אחת מהן היא הפגיעות בחשיפת המידע הארגוני והגברת הסיכון באיומי סייבר.

בהתחשב בכך שקצב האימוץ של ה-SaaS הוא מסיבי, הבעיה הפכה לדחופה עבור מנהלי התשתיות ומנהלי אבטחת המידע. קיימות עשרות או מאות אפליקציות עם צרכים שונים, לצד משתמשים שעובדים בסביבה היברידית ומגוונת. הצורך ליצור מדיניות וחריגים כדי לתת לעובדים סביבת עבודה נוחה ומאובטחת הוא כאב ראש עצום עבור מחלקת ה-IT.

הנה החדשות הטובות: באיילנד פתרו את הבעיה על ידי יצירת פלטפורמה חדשה – הדפדפן הארגוני הראשון בעולם. זהו פתרון פשוט ואלגנטי להגנה על נתוני הארגון, ולא משנה באיזו שיטת העבודה הוא נוקט. סקרים רבים מגדירים את הדפדפן כשולחן העבודה המודרני, ומשם הצורך לנהל אותו כתשתית ארגונית מאובטחת. הדפדפן הוא חלק בלתי נפרד מנוף הטכנולוגיה העסקית ומהווה שער גישה לנתוני הארגון.

בעבר היו ניסיונות לטפל בבעיה הזו על ידי התקנת כלים שונים ברמת התשתית, עם זאת, לא התקיימו התנאים שיאפשרו אכיפה, ניטור ותיעוד של המשתמש בגישה לאפליקציה העסקית ו/או המידע הארגוני.

מה אם ניגש לבעיה ישירות מהדפדפן? מה אם נוכל להגדיר בנקודת הגישה את מדיניות האבטחה של הארגון, לא משנה מאיפה ולאן ניגש המשתמש?

הדפדפן של איילנד מציע יכולות אבטחה, ניהול מידע, בקרה ופרטיות מובנות, מבלי להתפשר על חוויית הגלישה של המשתמשים. הוא מאפשר לארגונים לשלוט באופן שבו המשתמשים מקיימים אינטראקציה עם כל יכולות ה-SaaS, לצד גישה ליישומים פנימיים. בנוסף, הדפדפן מאפשר גישה בטוחה לספקים ולעובדים שמשתמשים במחשבים ובטלפונים פרטיים.

הפתרון של איילנד קיבל באחרונה סיקור נרחב בתקשורת ודורג כבחירה מובילה לשנת 2023. SmartXTopCloud הינה משווק רשמי של איילנד.

אירועים קרובים