תוכן שיווקי
בעקבות וובינר C3

המראה הפיננסית שתחסוך לכם בעלויות הענן

13/12/2023 12:52
פרוסיד, סילבר פרטנר של יבמ

מאת: מושיקו פסח

לראשונה בישראל – חברת פרוסיד (Proceed) חתמה שותפות עם פלטפורמת ה-FinOps המובילה Cloudability של חברת אפטיו (Apptio) מבית יבמ (IBM). פרוסיד תהיה הראשונה להפיץ את הפלטפורמה בארץ, ובעזרת צוות המומחים שלה תעניק service מקיף בעבודה איתה.

דורלי מוסן, ראש תחום ALM בחברת פרוסיד: "בעולם בו הוצאות על תשתיות ענן הולכות וגדלות והעבודה לעיתים היא מול מספר ספקיות ענן, ההבנה לאן הכסף הולך, איפה אפשר לחסוך בעלויות ולתכנן מראש את התקציב – הופכת להיות אלמנט חיוני לכל ארגון".

FinOps – קיצור של Financial Operations – הוא תחום מתפתח שמשחק תפקיד מרכזי באופטימיזציה של הוצאות בענן עבור עסקים בעולם הדיגיטלי של היום. ככל שמחשוב ענן הופך להיות יותר ויותר אינטגרלי בתפעול, FinOps משמש כגשר בין פיננסים, טכנולוגיה ופעילות עסקית.

תחום זה מאפשר לארגונים לקבל נראות מפורטת של הוצאות הענן שלהם, להקצות עלויות בצורה מדויקת ולקבל החלטות מוּנעות נתונים, כדי לייעל את תשתית הענן שלהם. המהות של FinOps טמונה בטיפוח תרבות של אחריות פיננסית ושקיפות, תוך הבטחת שימוש יעיל במשאבי הענן והתאמה בין עלויות הענן ליעדים העסקיים.

דורלי מוסן, ראש תחום ALM בחברת פרוסיד.

דורלי מוסן, ראש תחום ALM בחברת פרוסיד צילום: יח"צ

שליטה בענן = שליטה בעלויות

יישום פלטפורמת FinOps איכותית יכול להוביל לחיסכון משמעותי בעלויות לעסקים. על ידי ניהול יזום של משאבי ענן, זיהוי נכסים לא מנוצלים וביטול הוצאות מיותרות, חברות יכולות להפחית את חשבונות הענן שלהן באופן משמעותי. FinOps מעודדת צוותים להגדיר תקציבים ולנטר הוצאות בזמן אמת, ומאפשרת להם לזהות חריגות בעלויות ולבצע התאמות בזמן. יתרה מכך, FinOps מטפחת שיתוף פעולה בין צוותי פיננסים, IT ועסקים, ומאפשרת החלטות מושכלות לגבי הקצאת משאבים. עם הגישה הייחודית לניהול פיננסי בענן, ארגונים יכולים לא רק לייעל את העלויות, אלא גם להשיג חיזוי עלויות טוב יותר ולהקצות משאבים אסטרטגית למה שישפר את היתרון התחרותי שלהם בשוק.

אפטיו מבית יבמ

אפטיו מבית יבמ

המראה הפיננסית הברורה ביותר

בעולם ההולך ומתפתח של ניהול פיננסי של עלויות הענן, Cloudability של אפטיו מתגלה כבחירה מובילה, ומציגה את עצמה כפלטפורמת FinOps הבולטת לעסקים בכל קנה מידה. ההתבלטות בנוף של Cloudability טמונה בשילוב הייחודי שלה של טכנולוגיה מתקדמת ותובנות פיננסיות מקיפות בזמן אמת, המאפשר לארגונים לקבל החלטות מושכלות, מונעות נתונים.

הממשק הידידותי למשתמש ולוחות המחוונים, הניתנים להתאמה אישית, מחזקים את צוותי הכספים לקבל נראות עמוקה של הוצאות ה-IT שלהם, תוך אופטימיזציה של הקצאת משאבים וניהול עלויות ביעילות יוצאת דופן. היכולת של Cloudability להשתלב בצורה חלקה עם מקורות נתונים שונים, ספקי ענן ומערכות פיננסיות, מחזקת עוד יותר את מעמדה כפתרון הרצוי לעסקים המבקשים לנווט במורכבות של FinOps.

בולטים בנוף

מה שבאמת מבדיל את Cloudability מהמתחרים הוא יכולת ניתוח הניבוי, שאין שנייה לה. אלגוריתמי הלמידה של Cloudability חוזים עלויות עתידיות ומעניקים לעסקים יתרון אסטרטגי בתכנון פיננסי. יתרה על כן, תכונת ההשוואה שלה מאפשרת לארגונים להשוות את הביצועים הפיננסיים שלהם מול עמיתים בתעשייה, מה שמקל על החלטות מבוססות Benchmark מושכלות.

הכלים החזקים של הפלטפורמה מייעלים תקציב, דיווח ואופטימיזציה של עלויות, וחוסכים זמן ומשאבים יקרים. המחויבות של אפטיו להצלחת לקוחות, באמצעות תמיכה מותאמת אישית וחדשנות מתמשכת, מעלה אותה מעל מתחרותיה, מה שהופך אותה לפלטפורמת FinOps האמינה והחושבת קדימה ביותר בשוק כיום.

ליאור חקלאי, מנהל מכירות דאטה, בינה מלאכותית ואטומציה ביבמ ישראל.

ליאור חקלאי, מנהל מכירות דאטה, בינה מלאכותית ואטומציה ביבמ ישראל. צילום: אור קפלן

Full Cloud ability

היכולת לנצל את מלוא הפוטנציאל של הענן היא בעלת חשיבות עליונה. אפטיו מצטיינת בהקשר זה ומציעה לעסקים פתרון רב עוצמה למיטוב משאבי הענן שלהם. עם אפטיו ארגונים יכולים למנף ללא מאמץ את הזריזות, המדרגיות והעלות-יעילות של הענן.

בין אם אתם עוברים לענן, מייעלים השקעות קיימות בענן, או מתחזקים סביבת ריבוי עננים, אפטיו מספקת נראות בזמן אמת ותובנות ניתנות לפעולה, כדי להבטיח שמשאבי הענן שלכם מתאימים ליעדים העסקיים שלכם.

בעידן שבו הענן הוא הליבה של הטרנספורמציה הדיגיטלית, אפטיו משמשת ככלי להניע עסקים לקראת הצלחה גדולה יותר.

ליאור חקלאי, מנהל מכירות דאטה, בינה מלאכותית ואטומציה ביבמ ישראל: "רכישת אפטיו מצטרפת לפורטפוליו IT Automation, מונחה AI. השילוב של אפטיו ככלי FinOps, עם חיבור ליכולות של כלי App Resource MNG ו-App Performance MNG, באמצעות Turbonomic וכלי Observability, nxhhg להשלמת יכולת הארגון לנטר בצורה חכמה באמצעות Instana. המכלול מאפשר ניצול יעיל של המשאבים, ביצועים וחיסכון בהוצאות לאורך זמן. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם פרוסיד, שמביאה יכולות של ייעוץ ואינטגרציה בתחום צומח ב-יבמ".

אירועים קרובים