תוכן שיווקי

חדש ממלם תים: פליי מייקרז – חטיבת שירותי IT מנוהלים לעסקים בינוניים

מסתערת על שוק העסקים הקטנים-בינוניים (SMB): קבוצת מלם תים, המתמחה במתן שירותי מיקור חוץ ו-IT לעסקים גדולים, השיקה את פליי מייקרז – חבילת שירותים הוליסטית בתחום הצומח של שירותים מנוהלים ל-SMB

05/12/2023 12:53
פליי מייקרז

שינויים מרעננים בשוק ה-IT המנוהל: קבוצת מלם תים השיקה לאחרונה חטיבה חדשה בשם פליי מייקרז, המתמחה במתן שירותי IT מנוהלים לעסקים קטנים-בינוניים (SMB), שנותנים מענה לכל צרכי המחשוב בארגון. מדובר במהלך שנועד לחזק את הדומיננטיות של מלם תים כגורם המספק מענה הוליסטי לעסקים מקטגוריית SMB, ומיועד בעיקר לעסקים בינוניים, המונים כ-150 משתמשי קצה ומעלה.

השירות החדש מאפשר לעסקים בגודל בינוני לקבל מענה באיכות ורמה של עסקים גדולים, תוך התאמה מדויקת ויחס אישי.

משאירים את זה למומחים

ניתן לראות בהשקת פליי מייקרז חלק ממגמה כללית של פניית ארגונים מקטגוריית SMB לתחום השירות המנוהל. מדובר בשוק צומח של יותר מ-4,000 עסקים בינוניים וקטנים. אם בעבר, הנטייה המובהקת בארגונים בסדר הגודל הזה הייתה לבחור בניהול מערכת המחשוב על ידי גורמים פנימיים, כיום דברים נראים אחרת. התמורות שהביאו עידן הענן, העבודה מרחוק והבינה המלאכותית, גרמו לשינוי בגישה ונטייה להסתמך על מיקור חוץ בניהול הליבה הדיגיטלית של המערכות הארגוניות.

הניסיון לאמוד את יתרונות המעבר למיקור חוץ, בתחום שירותי ה-IT המנוהלים, מעלה כמה נקודות מרכזיות. ראשית, ישנו הבסיס: הענקת המושכות הדיגיטליות לחברה אשר מתמחה בנושא ויודעת לספק מענה לכלל הצרכים הממוחשבים של הארגון, עם שורה של מומחים המספקים תמיכה בכל אחד מהתחומים השונים שהמערכת מתמודדת איתם.

חברה שכזו מאפשרת לעדכן את שירותי התמיכה למערכת המחשוב על בסיס קבוע, מה שמבטיח שירותי NOC (מרכז ניטור הרשת) מתקדמים ואבטחת רשת ברמה הגבוהה ביותר. במקביל, הדבר יאפשר יכולת ניטור ואיתור תקלות אופטימלית – ובהקשר זה, רצוי שחברת ניהול שירותי ה-IT תגלה גישה פרו-אקטיבית ותפעל לפיצוח תקלות, עוד לפני שהן משפיעות על העבודה השוטפת, כמובן.

מענה קבוע 24/7

מעבר לכך, איגום משאבי ה-IT בידי חברת ניהול אחת מבטיח מענה מדויק לצרכי הארגון, מבלי להידרש לבירוקרטיה ולהטחת האשמות בין שלל ספקי שירות. במצב כזה, ישנו גוף אחד שאחראי על מתן מענה מקיף לכלל הדרישות, הבעיות והצרכים הארגוניים.

כמובן, בניגוד לספקי השירות השונים או לחלופין, לעובדים פנימיים של הארגון, הנמצאים בעבודה בעיקר בשעות היום, שירות כזה ניתן באופן תמידי – 24/7. ספקי IT מנוהל ברמה גבוהה, יציעו שירותי NOC (מרכז שליטה ובקרה) עם כוננים לשעת חירום, שיספקו מענה בזמן אמת ויוקפצו לשטח בעת הצורך.

מכפילים את הכוח

ביטוי משמעותי למעבר ארגונים קטנים ובינוניים לעולם שירותי ה-IT המנוהל ניתן לראות במהלך השנים האחרונות גם בקבוצת מלם תים עצמה. בקבוצה מעידים על הכפלת נפח העבודה בתחום עם שירותי IT מנוהל לכ-40 ארגונים בינוניים +, ובהם חברות כמו מנפאור, הכשרת היישוב, רידיפיין מיט, משרדי עורכי דין מובילים, חברות בנייה ועוד. כעת מעריכים במלם תים כי השקת הפעילות החדשה תביא לזינוק משמעותי בפעילות בתחום ונערכים להכפלה נוספת במספר הלקוחות בעתיד הנראה לעין.

נבות דגני, מנהל חטיבת לקוחות פרטיים באגף שירותים מנוהלים של מלם תים: "הרעיון מאחורי הכיסוי ההוליסטי ששירותי פליי מייקרז מעניקים לארגון פשוט – אנחנו מביאים את כל העוצמה שיש לנו, עם עשרות שנות ניסיון ואלפי עובדים מומחים, בצורה בוטיקית וממוקדת לחברות בינוניות, וזה נותן למנהלי הארגון ראש שקט. הם לא צריכים להשקיע אנרגיה, מאמצים וכסף בטיפול בצרכי המחשוב, שרק הולכים ומתעצמים בעידן הזה.

אחד הגורמים שהובילו אותנו להקמת פליי מייקרז היה הרצון לקחת את הידע הארגוני שנצבר בגופי הענק ולבצע התאמה לסקאלה של עבודה במגזר ה-SMB. הצוותים שלנו יודעים לספק גמישות והתאמה ספציפית לצרכים של כל ארגון, מתוך הבנה שבכל מקום אנחנו נדרש לבצע התאמות מיוחדות כדי לתת שירות ממוקד שיתאים לצרכים של הלקוחות שלנו. הרעיון הוא להוריד מהם את הצורך להתעסק בזה. אנחנו מאמינים שכמו בתחומים נוספים מקובלים, אין שום סיבה שחברות בקטגוריה הזו ישקיעו זמן ומאמץ בתפעול מערכות המחשוב אלא יתמקדו בקידום עסקי הליבה שלהם וישאירו את העיסוק בנושא לגופים מתמחים. תנו לנו לעבוד בשבילכם ותוכלו להתמקד בניהול ובעשייה של מה שאתם יודעים לעשות באמת".

צרו קשר עם מלם תים:

    שדות מסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה

    תודה

    קיבלנו את פנייתך, ניצור איתך קשר בהקדם!

    אירועים קרובים